dritgrei hei hei! Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 på amerikanske talenter.... jeg kjenner at jeg driter i talentene og smiler godt av dommerne :-)
Plutseliten :) Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Uff...jeg synes de er noen skikkelig slemminger jeg Så jeg smiler mest av talentene )
dritgrei hei hei! Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 jeg burde sikkert ikke klalle meg dritgrei, for jeg avslører jo den ene dårlig siden etter den andre... uff uff uff... jeg syns det var så mange kjedelige innslag av voksne folk som burde vite bedre, da smiler jeg av at en elvis-kopi får passet sitt påskrevet. uff. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå