handygirl Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Holder på å henge opp gardinene i stua, men lurer på om jeg bør ha flere gardinringer pr. lengde. Hvor mange "skal" det egentlig være?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Hvor bred er gardinen din da? Er det en ferdigsydd høyde på ca 140 cm i bredde så ville jeg si ca 15 ringer.
handygirl Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 Ferdigsydde gardinlengder og ingen rynking - gardinene skalnemlig kunne trekkes for :-) Har bare 8 ringer nå.. Får prøve med 15 da kanskkje
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Jeg synes det er pent med mange ringer jeg da, da "slenger" ikke gardinen så fælt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå