Gå til innhold

Ang. jentene som er fengslet i Bolivia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere, har de gjort dette eller er de uskylddige? Jeg tror de er skyldige. Veldig mye som tilsier det. F.eks. at de løy om hvor de skulle, at de ikke merket vekten i de nye sekkene, reisemålet( Bolivia er ikke akkurat det mest kjente ),Mor med barn er vel kanskje ikke det første tollerene kaster seg over, og at hun ene kjøpte nye silikonpupper etter forrige Bolivia besøk bl.a.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling.....Tragisk sak uansett.

Skrevet

Jeg tror de er skyldige.

Skrevet

det værste med det hele er vel at denne jenta har dratt med ett lite barn i det helvete.. med viten og mening!! skammelig, håper barnevernet kobles inn.....

Skrevet

Synes det virker litt rart at helt vanlige jenter som jobber på kundeservice hos get og som studerer skal ha nok penger til å kjøpe med seg 22 kilo dop!! Det koster sinnsykt med penger da!!

Skrevet

Var de ikke på besok hos en veninnde de nede da?? Sto det på vg..... har ikke fått med meg at de løy om hvor de skulle?

Kan jo hende de faktisk ble lurt da...........?

Skrevet

Nå skal en ikke tro på alt en leser, men jeg så et sted at hun ville beholde barnet der også. . . ER DET MULIG????? Enig med deg, håper inderlig de får barnet ut så fort som f....!

Skrevet

Betaler man for dopet selv om man er kurèr da?

Skrevet

Nei, det gjør man ikke. Synes alikevel det virker rart jeg da.

Skrevet

Det kommer jo noe nytt hele tiden, men det sto et sted at de hadde sagt at de skulle til Spania.

Skrevet

Og jeg leste et annet sted at det var mye mindre enn 22kg, så her er det umulig å spekulere.

Skrevet

Hun vil sikkert beholde den stakkars ungen. Hun får jo bedre soningsforhold så lenge hun har henne der.

Huff, håper den stakkars lille jenta blir hentet ut så fort som mulig å sendt hjem til noen som kan ta seg av henne.

Skrevet

Jeg tror de er skyldige og jeg håper de får samme straff som alle andre i det landet. Om man er så dum smugle inn dop hvor det er strenge straffer må man ta det man får. Har ingen empati desverre. Men den ungen må noen dra ned å hente.

Skrevet

Tror egentlig de er skyldige. Hvorfor skulle de lyve om hvor de skulle?

Og man sjekker bagger man kjøper før man tar dem med på flyet,særlig hvis de er kjøpt på gata. Gudene må vite hva som kan være i dem.

Skrevet

Cat 78 De har nok ikke kjøpt dopen, men skulle nok fått godt betalt for å ta den med til Norge.

Skrevet

Hun med ungen hadde jo kjøpt seg silikon pupper etter sist tur hun var i Bolivia.Er jo mistenkelig iogmed at hun ikke har noe inntekt.Vennene hennes hadde jo reagert på pengeforbruket hennes.

Skrevet

Jeg tar alt jeg leser i VG med en god klype salt, men om det er noe sannhet i det som står der, syns jeg det er veldig merkelig at:

- de løy om hvor de skulle - Spania/Bolivia---- er en viss forskjell, liksom

De kjente folk i Bolivia, hvorfor si du skulle et annet sted, om de ikke hadde noe å skjule?

- merkelig at de ikke merka at bagasjen ble 22 kg tyngre - eller 10, avhengig av hvor store mengder det viser seg at det var

- høyt pengeforbruk uten inntekt

- generelt dårlig magefølelse på hele greia

Hvis de er skyldige, er det helt hårreisende at hun med viten og vilje har tatt med seg barnet sitt på dette....

Er de uskyldige er det uansett tragisk, tragisk...

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Får dere med dere nyhetsinnslaget på tv2 nå?

Skrevet

Hallo lurt. Nå har jeg vært mye ute å reist om jeg hadde merket om jeg hadde fått over 20 kilo bagasje ekstra.

Skrevet

Bare påpeker at jeg er også en alenemor med silikon... Så syntes ikke det er noe merkelig akkurat det. Media kan fint lage sine egne mattestykker, liksom..

Skrevet

samme om de er skyldig eller ikke for min del, men om det er tilfelle som det står i vg at hun sier at ungen har det bedre der med henne så må hun jo være ganske blåst i hodet.... jeg hadde selv sendt ungen min hjem så fort som mulig!!!! til mormor, familie eller heller barnevernet en et fengsel!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Var en professor fra Bolivia som mente at de hadde blitt lurt. Er ikke vanlig å få tak i 22 kg kokain der...3-4 var vanligere. Har gullfiskminne nå så husker ikke mer.

Skrevet

En bolivisk professor som er ekspert på narkotikakriminalitet mener det er sannsynlig at det ble plantet. Så mye narkotika er det ikke mulig å få tak i uten å ha store kjennskaper og man må langt ut av byen. Uskyldig til det motsatte er bevist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...