Gå til innhold

Jeg er sur.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nådd toppen av kjedsomhet ikveld. Sambo er ute og morer seg for 3 helgen på rad.. *joy*! Sammen med flust av vennene våre på konsert. De satt feststemte og glade på verandaen og koste seg med halvlitere i solen når jeg og lille kom fra barnebursdag.

Nei, nå er jeg generellt sur! Rett og slett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjeder meg ihjel jeg også. Hjemme alene hele helga, samboeren er på gutte-tur. Jeg er hjemme, dritforkjøla, gravid-kvalm og med en turbo-jente på 2 1/2 år. Yay! ;)

Skrevet

Furt i vei! Og når du ikke gidder å være sur lenger burde du trøstespise litt pottis og sjokolade, det hjelper alltid ;-)

Skrevet

Å, det er urettferdig :-(

Her er det generelt motsatt - jeg går ut jevnlig, mens samboeren min vil sjelden. Selv om han stadig har anledning ;-)

Finn deg noe godis, og kos deg med fred og ro.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

føler meg litt sur også .. lager middag til gubben.. og ser frem til nok en kveld som er identisk til gårsdagen som er identisk til gårsdagen som er identisk til............................. etc...

gjør alt for andre og ingen gjør noe for meg føler jeg................ føler meg feit på toppen av det hele

Skrevet

Oj da Mintcondition:-p He he... Misunner deg ikke den:)

Ja, hadde vi hatt noe pottis sååå.. Spist 6 pin up is ikveld! Ser snart ut som ei rullekake på to bein.

*trenger å komme meg ut snart*

Skrevet

Har det som Spetakkel jeg.. Kjekt det:)

Mannen min er happy med å stå i garasjen å mekke bil, og der virker jo babysitterne.... juhu:)

Så nå er ungene i seng, har jekka meg ei kald ei, og gleder meg til skikkelig party i morra.....:D

Skrevet

Lykkeliten, I know what you are saying!!

Jeg prøvde forresten bikini idag, og jeg fornekter enda det synes som møtte meg. Speil på 3 kanter, og rumpa så ut som en nøkkelost:-O

Jeg måtte svelge ti ganger når minibussen kom å hentet den glade gjengen her altså!:-p

Mon tro om det er et sånt kvinnefenomen...*tenke*

Spetakkel: Heldig du er da!!!! Snille Spetakkelmannen. Her får jeg aldri mulighet omtrent for den andre er rimelig kjapp på forgasseren, he he.

Skrevet

jeg oxo kjeder meg!!!!!!!!! noe helt jævlig. min kjære er på jobb.. jobber 4 uker i strekk:( pluss at han måtte reise 4 dager før denne gangen!! venninnene mine som ikke har barn, har ikke bil eller lappen og kan derfor ikke komme seg hit. dessuten så er de nok sikkert ute å fester uansett.. hehe.:) men urolig kjipt å sitte hjemme alene på en fredags kveld:(:(

Skrevet

Her er løsningen jeg "ofte" bruker ....hihi....

Åpner en fl rødvin, god en ;o) fulllada mobiltelfon , pledd & en 20 pk ;o)

Og ringer alle mine gode venninner !

etter det bestiller du en driiitgod dollys pizza levert på døra - og spiser deg stappmett - før du finner senga .....brisen & mett :o))

Kos deg snuppa :o)

Skrevet

Ugghh ugghh, har dere funnet dem hen da??? *missunelig*

Min er så redd for å gå glipp av noe at han omtrent må ha øyer i bakhuet og! Grrr...

Åhh, herregud, jeg har lyst på en øl!!!!!

Skrevet

Hvorfor fikk ikke vi passe tassen da? .. Tør ikke mase mer på deg.

Send han hit i morgen, så går du ut med Sue og koser deg.

Jeg skal lese på kvelden likevel. Så kanskje du tar med deg vesla et par timer (som nesten avtalt)..Så mor får plugget litt. *yay*

Skrevet

Fordi du aldri sier nei og leser til eksamen.. Var jo fordi vi skulle i bursdag idag at jeg ikke spurte da. Ikke ødelegg synes-synd-på-meg-selv tråden min nå da, ha ha...

Henter gullet zu morgen bitte jeg vettu:-DD

Skrevet

men sant skal sies at, når min kjære er hjemme. så liker han seg godt hjemme ,med daten om kveldene han, så da er det fritt frem for meg:) men ender som oftest opp med å være hjemme med han når han først er her, men har iallefall muligheten:)

Forstår hvordan du hadde det når de ble hentet. gren som en unge jeg etter jeg hadde sluppet min kjære av på vorspiel før 16 mai kampen, og jeg visste at jeg ikke kunne være med. men så fikk jeg ordnet barnevakt alikevel, så da var det ikke så gale etterpå:):)

Skrevet

Jeg skal jaggu ta deg på ordet Torpevennen:o))) Hi hi hi....

Koskos

Skrevet

Du er en knupp..

Han sover her i morgen - også skal jeg ikke ødelegge noe mer for deg, jeg. He he ..

Synes veldig synd på..

Skrevet

Gjør det :o)

Nå er unga i seng ...så nå skal torpeparet kose seg med en deilig Amarone vin :o) yammiiee !

Kos

Skrevet

Uffamei, dere beskriver meg dere.. Sambo er på guttetur i Sverige i helga, og jeg er underernært på alkohol... Har så lyst til å ta meg en tur ut snart, holder på å fly på veggen... Skal gi faen en helg, og si at NÅ er det min tur. Han er ute å tar en øl eller 6 stadig vekk.. :(

Sitter her med pottis og TV2..

Skrevet

Jeg lette rundt i garasjer til jeg fant en fin en... hehehe...

Skrevet

haha...med daten om kveldene...mente du dataen kanskje vennen?

Skrevet

Dere koser dere dere Torpemor:o))) Godt det!!

Ha en finfin kveld med mannen og vinflaska:o)))

Bare lader opp tlf jeg nå, hihihi...

Min nydelig Milla: Ja, du sier noe! Det tenker jeg HVER helg omtrent. Ihvertfall nå som finværet er her. Blir mer og mer innbitt og sur jeg, hæ hæ.

PS: Sleng over litt pottis ah, hihi..

Skrevet

hehe, jepp var det jeg mente:) gikk litt fort i svingen:)

Skrevet

Ja, jeg tenker også det HVER helg, kjenner jeg er gretten for at jeg ikke får kommet meg ut.. Vil drikke en deilig drink og sitte ute med venninner.. Skravle om noe annet enn barn og mannfolk. Hehe.. Hadde jeg bare fått en kveld, så hadde jeg vært fornøyd for en liten stund..

*Jeg slenger over maaange flak med pop delight pottis* BARE 9% fett..

hehe..

Skrevet

Jeg og ringer alle venninne mine når jeg sitter alene:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...