Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Svaaaaaak antydning til strek... Tør ikke å juble enda, men...
Viktoriana Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Håper du får en tydeligere strek etterhvert slik at du virkelig kan juble.
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Fantastisk! Ta en digital i morgen.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 Jente 07 + reke: DEG har jeg prøvd å få tak i! Hvor har du vært i det siste?? Men kan en Clear Blue Digital "se" skyggestrek?
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Du måtte selvfølgelig forsvinne når jeg endelig hadde tilgang på en pc, skrev dette til deg på skravlesiden, men det såg du nok ikke: "Beklager så mye, Med dårlig utstyr siste tiden er det ikke så lett å være meg, går på veggene om kvelden: Knekt strømforsyningen på pcèn min, så får ikke ladet den. Ikke får jeg msn til å virke heller. Det elektriske utstyret trenger en skikkelig oppdatering her i heimen. Men er jo mulig å sende pm her inne. evt. på facebook. Hvordan går det? Ser du har testet sånn littegrann postivit, håper håper! Prøv en digital test i morgen da, de viser jo positivt 4 dager før ikm hos 87 % eller noe sånt." Så ja, jeg vil tro de kan vise positivt når den andre viser skyggestrek.
ivf-MaMaMø Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Heisann. Eg har nettop testet Gravid med cb digital. 2 dager før testdagen min. Testet negativt med billigtester i 2 dager nå. Men måtte ta en skikkelig i dag, for eg tror det muligens er utdrikningslag for meg i dag. Fikk helt sjokk, og nesten litt panikk, hehe. Gratulerer så masse med svak strek, ta deg en digital for å se. Tør ikkje slippe jubelen løs her heller før eg har tatt blodprøve på mandag. Men en strek er jo en strek, og håper ikkje den digitale er feil heller. Så eg visker et stille gratulerer til deg og sender "bli i magen i 9 mnd" støv til deg :-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 Oi,oi.....! Blir det ny test i morgen eller venter du til BP på tirsdag?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2008 Tok en CB digital i går, 3 dager før ikm, og den var negativ... Prøver igjen i morgen med "vanlig" CB... Utrolig hyggelig med så god støtte her inne, altså! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå