Gjest Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Min mulige terminer 7.februar:)kan ikke teste før om ei uke da...hehe..men føler det på meg!flere som har rundt den datoen?eller?
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 hehehe...mente termin i februar:Pe ikke helt i strøket;)
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 testa positivt idag og igår:) CB digital idag:) Termin 4.feb!! juhu LYKKE TIL!!
1606 Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Hei du... tok en CB digital i dag jeg også. Der sto det gravid...Jippi. Jeg har også termin 4 februar, så hadde jo vært kos om vi kunne følt hverandre litt her inne.... kloem klem
venter.nr.3 Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 jeg har akkurat testet positiv,antatt termin 3 februar. KJEMPE GLAD )) mange tanker nå,gleder meg så til å gå gravid igjen...
lille_luna Skrevet 24. mai 2008 #12 Skrevet 24. mai 2008 håper jeg er gravid, men skal ikke teste før til fredan... kryss fingrene for meg? hvis jeg er gravid vil den antatte termin være 7. feb :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå