Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mulige terminer 7.februar:)kan ikke teste før om ei uke da...hehe..men føler det på meg!flere som har rundt den datoen?eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe...mente termin i februar:Pe ikke helt i strøket;)

Skrevet

testa positivt idag og igår:) CB digital idag:) Termin 4.feb!! juhu LYKKE TIL!!

Skrevet

Hei du...

tok en CB digital i dag jeg også. Der sto det gravid...Jippi. Jeg har også termin 4 februar, så hadde jo vært kos om vi kunne følt hverandre litt her inne....

 

kloem klem

Skrevet

jeg har akkurat testet positiv,antatt termin 3 februar.

KJEMPE GLAD :)))

mange tanker nå,gleder meg så til å gå gravid igjen...

 

 

Skrevet

Jeg og... 1. februar.

Skrevet

termin 24 januar her ;)

Skrevet

håper jeg er gravid, men skal ikke teste før til fredan... kryss fingrene for meg? hvis jeg er gravid vil den antatte termin være 7. feb :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...