mamma til 2... Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 må bare si til dere som har tenkt dere dit... århundrets dårligste messe!!!!!! håpet var å se litt nye modeller av vogner, men det hadde de fleste latt være å ta med... ble skikkelig skuffet over hvor få utstillere det var!!! var ikke vært pengene man betaler for å komme inn.. har jobbet på messer selv i mange år, sikkert derfor jeg hadde forventet meg litt mer enn dette.....
Lille Lu Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Helt enig faktisk. Utrolig dårlig. Dersom dere har tenkt dere dit er det lurt å sjekke nettsiden og linkene til utstillerne for å se om de har noe av interesse før dere drar. Barnas hus og Rudo hadde en del gode tilbud - det var det eneste bra. Ellers er det veldig mye klær .... Var kanskje ikke min beste dag å dra dit på - var liksom ikke i shoppinghumør og bekkenet kranglet og det var laaang kø allerede da de åpnet.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 helt enig med at det var dårlig i år. Meeene de delte jo ut mye fint da. Jeg hadde med masse hjem i dag selv om jeg ikke kjøpte så mye=) Men uansett hadde forventet mer siden det pleier å være mer der.
m a r r i s Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 hadde tenkt meg der i morgen for å se på phil &t ted søskenvogn. Noen som så den der i dag? Gidd ikke dra dit hvis de ikke har den der...
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Jeg hadde tenkt meg dit en tur i morra... Men tvilte egentlig litt, men bra du sa ifra.. Grunnen til min tvil, er at de som har hjemmeside fra utstillerene, er det jo nesten ingen av de som kan vise til noe tilbud eller, "dette har vi tilbud på,,på messen" feks... Dårlig;)
Lizzern85toskjønnejenter05&08 Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Ja bra det ikke bare var jeg som synes den var ufattelig dårlig!!! Kunn Rudo og fru lyng som hadde bra tilbud.... Ble kjempe skuffet!!!!
Blacktower Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Var det simo, emmaljunga eller teutonia vogner ustilt der?
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 chris&spira ble nyskjerrig på hva dere fikk utdelt? hadde tenkt oss en tur imorgen, men hvis det ikke er noe særlig å se så kanskje vi dropper det..
mamma til 2... Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. mai 2008 hadde bare de gamle modellene (sport) de hadde fått den nye viben i butikken, men ikke pakket den opp... ikke hadde de pris, info...
mamma til 2... Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. mai 2008 dette innlegget var til deg, Marris
*gurimallaika* Skrevet 23. mai 2008 #11 Skrevet 23. mai 2008 Helt enig at det var dårlig, men jeg fikk kjøpt det jeg dro dit for som var et bilsete til guttungen som var satt ned med 600kr og et bæresjal som ikke var på tilbud, men slapp frakta som ville ha kommet hvis jeg hadde bestilt det på nettet. Syns alt av tøyet var dyrt. Det hjelper ikke for min lommebok at det er 20%/30%/50% avslag når en babygenser koster til vanlig mellom 250kr-400kr. BarnasHus/FruLyng hadde 50% på alt av sitt tøy. Jeg gadd ikke å se på vogner, så jeg vet ikke hva som var der. Skulle se på stellebord, men det fantes bare 2 stk på hele messa. =o( Fikk noen prøver på bleier, truseinnlegg, barnetannkrem, barneprodukter (salver, oljer o.l.). Tok 2 pakker Libero så da tror jeg har nok med de minste typene. Litt avhengig av str på ungen da. =o) 1 pk inneholder 4 av den minste typen og 9 av den neste.
Lille Lu Skrevet 24. mai 2008 #12 Skrevet 24. mai 2008 Jeg fikk jo også kjøpt en del - og barnas hus hadde virkelig en del gode tilbud - men de kan man sjekke på nettet før man evt. drar. Hvis man ikke trenger noe av det er det lite der. Synes det er veldig rart at det på en slik messe ikke var mye mere utstyr og flere av de store. Det er jo ikke bare barnas hus og rudo som selger utstyr.
Mayla;) Skrevet 24. mai 2008 #13 Skrevet 24. mai 2008 Det er ikke noe kjempegreier nei... Ble litt skuffa selv, det var jo mest klær (dyre klær..). Hjelper lite med 25% avslag når en body koster 220,- :s Fikk kjøpt det jeg kom dit for, bilsete og dunposer, og sparte en del penger på det. Var 30% på Odenwalder og 900,- i avslag på Maxi-Cosi m/base. Sjekket i dag, og både Barnas Hus/Fru Lyng (slått seg sammen), BabyShop og Rudo har lagt ut sine festivaltilbud på nettet. BabyShop har tilbudene helt fram til 30. mai =)
*Lille Persille" Skrevet 24. mai 2008 #14 Skrevet 24. mai 2008 Enig med dere, synes det var skuffende. 150 kroner for å komme inn pluss 50 kroner i parkering! Jeg hadde sett meg ut hvilke tilbud jeg skulle benytte meg av fra Barnas Hus på forhånd og gjorde dette unna med en gang men alt det andre synes jeg var ganske uinteressant. Anbefaler deg ikke å dra med mindre du har sett at det er gode tilbud på noe du trenger, da er det verdt turen.
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #15 Skrevet 24. mai 2008 Helt enig. Det var en dårlig messe. Har faktisk kjørt 13 mil hver vei for å se de den, men det var bortkastet..... Eneste positive var at jeg fikk kjøpt maxi cosi cabrio fix setet til 999.
togutter-08og10 Skrevet 24. mai 2008 #16 Skrevet 24. mai 2008 Vi hadde tenkt oss dit i morgen, men husker ikke helt hvor det var og åpningstider. Vet noen dette, evt link til nettside. Vi har en kompis som er på stand der så vi kommer gratis inn så vi tar nok en tur uansett om det ikke er så mye tilbud å hente. skal se på bilstol. Passer maxi cosi til understellet på teutonia s3? Takker for svar.
Supermamm Skrevet 24. mai 2008 #17 Skrevet 24. mai 2008 Var der idag og synes det var helt greit. Hverken eller... Men fikk kjøpt det vi kom for og det var titanium tvilling vogn til halv pris. Koster vanligvis 3000,- og messetilbud var 1500,-. Men vil bare si for dere som har barn fra før som er gamle nok til å leke seg litt i hoppeslott og sånn, gå i hall 2. Snuppa vår gikk helt bananas, hoppeslott og sklier, så godt å få boltra seg litt etter å ha vært med mamma og pappa rundt og titta i noen timer!
Supermamm Skrevet 24. mai 2008 #18 Skrevet 24. mai 2008 her er link forresten: http://www.foreldreogbarnfestivalen.no/
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 25. mai 2008 #19 Skrevet 25. mai 2008 Skulle hatt dunposen jeg, sparer jo 600,- på den nå. Men etter litt tenking så ser jeg jo at det blir 300,- for oss begge i billett, pluss 50,- i parkering. Da er det plutselig bare 250,- å spare.. Det går vel flere tog.
togutter-08og10 Skrevet 25. mai 2008 #20 Skrevet 25. mai 2008 Vi fikk gratisbilletter og fikk handlet en del. bilstol m base, sengetøy til halvpris, airexmatte, lammeskinn og en aldeles nydelig body til å ha på den lille på sykehuset/ vei hjem. Den kosta jo litt, men det er jo morsomt å ha noe litt ekstra fint og ikke bare HM syns jeg. Ellers er jeg glad jeg ikke måtte betale for å komme inn, var ikke så mye å se der (når du har en mann som ikke liker shopping og helst ikke vil se på klær, noe jeg liker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå