Trollmora Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Det var ett eller annen galt med pc`en min, kunne ikke skjønne hvorfor den insisterte på å legge inn ny software. Svaret fant jeg ut i dag: En eller annen liten person, sansynligvis drøye fem år gammel, hadde funnet en finfin cd-rom som passet akkurat rett inn i en av skuffene på fronten ) Nå er alt i orden og jeg skal heretter skjekke alle slike eventualiteter før jeg beskylder naboen for noe. Unskyld med naboe, skal ikke gjøre det mer!
Maud Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Det er kanskje like greit at du ikke fikk tak i naboen da? Minner meg om en venninne som skulle klage på en VHS-spiller som var helt ny og ikke virket. Mannen i butikken så på den lille poden som stod der og lurte på om han kunne ha gjort noe med spilleren. Mamma'n svarte indignert nei, hennes sønn rørte ikke ting han ikke fikk lov til. Da mannen ristet ut først en, så to, så tre og til slutt fem små røde julekuler gikk mor og barn ut igjen med VHS-spilleren og hun bestemte seg for at det holdt med DVD...
Plutseliten :) Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Om software var Josefine skjønner jeg gutten godt.....det er da mye mere spennende enn dib,vg,dagbladet,dinside osv.... Og ikke ble noe ødelagt heller....ikke engang naboen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå