neutral Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Hei:) Vi har en Emmaljunga City Cross til lillegutt og er kjempefornøyd med den. Men nå leter vi etter en litt lettere variant som en kan ta med seg på ferietur m.m. Jeg vet at det finnes mange andre triller som vil være mindre enn denne Brio Sitty, men jeg liker ikke disse andre "paraplytrillene" for å kalle de det. Er det noen som har denne trillen og som vil dele sine erfaringer med meg? Er den grei å ta med seg på reiser, i bilen, fly m.m? Takker for svar!
Bergene Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Ja den er super! Vi har hatt en del vogner, men brio sitty er den beste å trille =). Men vær obs på at liggestillingen er ikke så mye å skryte av, men for en litt større unge går det jo fint.
neutral Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Takker for svar:) Vet du om en kan ta med seg en sånn på flyet? Synes du den er stor slått sammen, tung? Når vår lille skal bruke en slik vogn, så er han passert 10mnd. Vil du si at en evnt liggestilling i denne da ikke er å anbefale? c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå