Gå til innhold

Forslag til dåpsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i dåp til min niese i midten av juli og tenker på gave... Kommer liksom ikke på noe annet enn smykke, fin eventyrbok eller opprettelse av fond. Sølvkrus og sølvrammer og annen "nips" er ikke aktuelt å gi.

Setter stor pris på om noen av dere kan foreslå gaver som vil bli satt pris på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan som et symbol på familiebånd starte med å kjøpe en eller flere deler av sølvbestikket ARVESØLV :-) Synes selv dette er en kjempefin gave .. Blir veldig symbolsk om barnet får en del hvert år av dette. Har noen venninner som gjør dette med god tilbakemelding :-) Det er jo gaver som barnet ikke blir å bruke på mangeår.. Men når de da ser over det når en skal komfirmeres har en mange deler som følger den livet ut :-)

Skrevet

Bæremeis, redningsvest, porselenssett med barnemotiv (kopp, tallerken, dyptallerken), barnebestikk (f eks Georg Jensen), Juniorleksikon, medlemsskap i OBOS e.l. (så får hun lang ansiennitet når hun skal kjøpe bolig),.

Skrevet

Jeg skal ha navnefest for min datter i juni, og til henne har jeg ønsket meg time til fotograf :)

Skrevet

Time hos fotograf var en kjempeide! Det skal jeg jammen foreslå for flere jeg kjenner som er i gavebeit.

Tusen takk, til alle andre forslag også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...