storebror og junibaby=) Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 hva tar vi først? Bytte til stor seng eller slutte med smokken?? Han er litt over 2 år,
storebror og junibaby=) Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. mai 2008 er ikke heeeelt sikker på om han vil synes det er en belønning da hehe Andre innspill?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 sengebytte først. Er kanskje greit å ha "kosen" en stund til da.
storebror og junibaby=) Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 da har jeg en av hver hehe tar gjerne imot flere svar. henter ny seng i morgen,men trenger ikke begynne å bruke den ennå.han klatrer ikke over. er første mann så aner ikke hva som er lettest.
HTC Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Hvis han ikke klatrer over ennå, ville jeg helt klart tatt smokkslutt først. Han kommer til å bli urolig den første tiden og da er det greit at han ikke vandrer rundt. La han ta smokkslutt i sin gamle kjære seng. Bruk nysenga til kos og lesing. Etter ett par-tre uker med smokkslutt, når dette ikke er ett kjempesavn lengre, ville jeg vurdert å gått over til stor sengen. Lykke til. Det går nok bra, uansett hva du velger, men det tar noen dager (uker) før alt er ok igjen, uansett hvilken rekkefølge du velger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå