Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Frøkna mi ville bare ha hipp sin grøt. 6 og 8 mnd. Ikke noe annet,så får anbefale det da
Odine! Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 "Holle" (blandes med vann) og "Den første grød" (kokes) Begge kan kjøpes på helsekost.
babyprincess Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 var på helsekosten i sted, der hadde de ris og hirse....hvilken ville dere tatt av de 2?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå