Gå til innhold

Hva synes du om navnet Olivia?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser bare for meg hun i skipper`n jeg! Beklager. Synes ikke det er så fint.

Skrevet

Jeg kjenner ei jenta i England som heter Olivia, men kjælenavnet hennes er Livvie. Synes Olivia er kjempefint og skal prøve å trumfe det gjennom hvis vi får en jente til.

Skrevet

Tenker på hun i Grease ,Olivia Newton John..jaa det er pent synes jeg:)

Skrevet

Liker det godt:)

Skrevet

Jeg liker det kjempegodt.

Om jeg skule være så heldig å få en jente til en gang er det et navn som vil være med i "tetsjiktet" =)

Skrevet

Syns det er et veldig fint navn:)

Skrevet

jeg synes det er et flott navn!

Skrevet

KJEMPE fint, liker det godt!!!

Skrevet

Synes det er ganske kuult jeg.

Skrevet

Helt nydelig. Skullle det ramle inn en uventa og særdeles uplanlagt en her på sikt så blir det Olivia, uansett kjønn, hehe.

Skrevet

Får vi noensinne en jente (lite trolig) skal hun hete Olivia. Det er bestemt for leeeeeeeenge siden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...