Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Ser bare for meg hun i skipper`n jeg! Beklager. Synes ikke det er så fint.
MathildeC Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Jeg kjenner ei jenta i England som heter Olivia, men kjælenavnet hennes er Livvie. Synes Olivia er kjempefint og skal prøve å trumfe det gjennom hvis vi får en jente til.
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Tenker på hun i Grease ,Olivia Newton John..jaa det er pent synes jeg:)
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Jeg liker det kjempegodt. Om jeg skule være så heldig å få en jente til en gang er det et navn som vil være med i "tetsjiktet" =)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Syns det er et veldig fint navn:)
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #13 Skrevet 23. mai 2008 Helt nydelig. Skullle det ramle inn en uventa og særdeles uplanlagt en her på sikt så blir det Olivia, uansett kjønn, hehe.
brooklyn Skrevet 23. mai 2008 #14 Skrevet 23. mai 2008 Får vi noensinne en jente (lite trolig) skal hun hete Olivia. Det er bestemt for leeeeeeeenge siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå