Gå til innhold

Hva kan det være?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trodde kanskje det var slimproppen som gikk igår, men er jammen ikke sikker...

 

Det begynte igår morges, masse tykt gulartig slim, det kom i flere omganger utover dagen. En gang var det noe brunlig også. Det har fortsatt idag også, ikke så mye som igår men med jevne mellomrom utover dagen. Kun den ene gangen igår det var noe brunaktig i, nå er det kun gult og ekkelt!!

 

Uff, ikke særlig å lese om dette, men kanskje noen vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan godt hende det var slimproppen ja. Jeg var hos jordmor idag og spurte om den.. Da sa hun at det kunne være litt eller mye, hvitt eller gult, med eller uten litt blod; eller en trengte ikke å få noe særlig til slimpropp i det hele tatt. Så jeg ville gjettet at det er den som har kommet nå. Da vil det si at livmoren åpner seg og modner :)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, takk for svar, det kommer ennå masse gørr så håper det skjer noe snart:)

 

Var på kontroll i uka og det var 3 cm åpning men ikke helt modent, regner med det modnes etterhvert nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan slimproppen løsne uten at hode er festet eller skal den være festet først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det...På flergangsfødende så er det jo ikke sikkert at hode fester seg i det hele tatt før fødsel, så da regner jeg ikke med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde hos meg ca to dager før fødsel :) Etter en dag med slim, ( og ja det var kjempe ekkelt) kom det litt blod før riene satte igang for fullt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...