Mayken Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Føler jeg går rundt i halvsvime for tiden. I går hadde jeg klart å kaste det nesten helt nye kjøttpåleget vårt i søppla, kan ikke huske å ha gjort det en gang. I dag glemte jeg igjen lommeboka mi hjemme, trodde bombesikkert den lå i veska mi som alltid. Jeg svimer, vimer, snakker mye tull og mister nesten alt jeg holder på i gulvet (har heldigvis ikke mistet snuppa ennå) Sambo er overbevist om at jeg er gravid, han mener at jeg var slik sist også, men det kan ikke jeg huske noe av. Hehehe....ja,ja, tiden vil vise:) er i hvertfall plagsomt å være så vimete når jeg tilvanlig har full kontroll på alt.
Blåbærmuffins Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Hvis sviming er et symptom da må jeg og være gravid Har gjort mye rart denne uka, men har sovet lite så tror nok heller det har med det å gjøre..
Mayken Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 vi får håpe vi har spire begge to. Men jeg har nok ikke hatt den beste søvnen i det siste jeg heller, men pleier da ikke bli så svimete som dette. Kaste helt nytt pålegg uten å huske det? hmfr...har du hørt på makan? hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå