Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nok prøve deg frem med den, noen babyer kan vel reagere på det. Jeg har spist det, uten å merke noe på gutten min.

Skrevet

Sier det samme som Lille snupps. Jeg erfarte bittert at lillejenta ikke tålte det....... (ingen tvil i det hele tatt).

Skrevet

min reagerer ikke på det, i hvert fall. du får bare prøve! lykke til:)

Skrevet

På helsestasjonen sa de til meg, at det med reker hadde med å utvikle allergi. Skulle unngå all skalldyr sa de :s

Skrevet

Hvis det ligger skalldyr allergi i familien bør du være forsiktig. Hvis ikke tror jeg du bare kan kjøre på. Passe på at bebisen ikke får vondt i magen selvfølgelig. Tror det er allergi risikoen som er hovedgrunnen til at man sier man bør holde seg unna.

Skrevet

Har hørt at det, akkurat som med hvitløk, setter smak på melka og at noen babyer kan bli sinna av det. Har ikke hørt noe om det med allergi, det var interessant:)

Skrevet

Gutten min fikk masse utslett og hovnet opp i ansiktet når jeg spiste reker. Er også ofte kryssallergi ved reker og jordbær. Reagerer de på det ene så reagerer de på det andre også. Stemmer godt her!

Må nesten bare prøve deg fram. De vokser det som regel av seg hvis de reagerer på det nå har jeg fått høre på hs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...