edvina har fått en gutt Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 har kapsler på 650 mg. På pakken står det at en kan ta 1-3 men iingen anbefaling for gravide. Hvor mye tar dere?
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 570 mg er det på min pakke, der er når man tar anbefalt 2 stk. Skal man ta mer når man er gravid ?
MintCondition Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 På min eske står det at anbefalt er mellom 1-3, så da tar jeg 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå