Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 kom hjem kl 18.30 etter å ha hatt en lang og slitsom dag på jobben. Merker at gubben har drukket mens han var alene hjemme med ungene, 2,5 og 8 år. Han var merkbart(for meg ihvertfall) beruset. Ble så fortvila at tårene begynnte å trille, nå sitter 2 åringen å tørker tårene mine.
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Skjønner du blir forbanna og fortvila, men er ikke dette noe du kan holde igjen til barna har lagt seg hvertfall? Så får dere ta dere en skikkelig snakk sammen da. Pleier dette å skje, eller er det første gang?
blond Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Kontakt al-anon, som er pårørendeforening for rusmisbrukere/alkoholmisbrukere. Dere kan ikke ha det slik. Ungene merker det før deg og de tar tidlig ansvar og blir påvirket av hjemmeforholdene. Når far (eller mor) drikker så er det ikke til det beste for barna. Dere fortjener bedre enn som så!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 er desverre noe som sjer innimellom. Guttungen hadde nok hatt lyst å dra ut før, men spurte først da jeg kom hjem om han kunne dra ut. Synes så synd på ungene mine. Vil absolut ikke ha det slik. Sambo dro ut sammenmed guttungen i sta, og nå ringte guttungen og sa at gubben hadde kjørt utfor og lå på bakken og klarte nesten ikke røre seg. Å hjelp sier jeg bare
blond Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Les Tore Renberg: Kompani Orheim. Det er historien til en gutt som har vokst opp med en alkoholisert far.
blond Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Ja, men du må muligens stå på venteliste. Har du ca 100,- til overs får du den sikkert i pocketutgave.
Gifteklar:0)) Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 What?? kjørt utfor? Kjørte han etter å ha drukket med guttongen i biln? Eller missforstår jeg helt nå?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 dette er bare tull??? kjørt utfor, å klarer ikke å bevege seg. å du løper ikke ut???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå