Gå til innhold

Søskenvogn som går bak hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen? Prøvd og se litt rundt forbi, men finner lite..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phil and teds (www.philandteds.com)

Peg perego duette (www.pegperego.com) - selges også på angelbaby.no

Skrevet

Phil and teds vil jeg ikke ha.. :) Men må sjekke ut den andre nå! :D Takk! :)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

jeg har en som jeg ikke kan få skrytt nok av. en som heter powertwin pro fra Jane. det er et bilde av den på albumsiden under nicket mitt. den er lett å kjøre og begge barna er komfortable. har en på 3 måneder og en på 19 måneder.

Skrevet

Fin vogn du har Lykkeliten2! :) Går det ann og bruke denne fra de er nyfødte? Og hvor får man kjøpt denne?

*Athena* Lucas,englepia+Dani!

Den ser fin ut den også, men står ingenting om man kan bruke den fra nyfødt av.. :S Også har jeg lyst til og kjøpe ny vogn.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

den går fint ån å bruke fra nyfødt, men den er muligens litt åpen for norske forhold. jeg har bare det bakerste setet flatt ig bruker tepper og laken til lilleba. du kan også bruke jane bilstol (nyfødt..) men de er litt små for norske store babyer. min lille jente er kjempelang og det er såvidt det holder altså... men nå kan hun snart sitte litt mer oppover.

du må nesten høre litt rundt på babybutikkene om de fører jane, og om de kan bestille den. den kostet 400euro som ny, vet ikke hva de vil ta for den i norge :) uansett. har ikke sett en bedre og mer praktisk søskenvogn. den er forresten i 4hjuling også, hvis du foretrekker det

Skrevet

Okay, så kjekt! :D Ja, vil helst ha 4hjuling.Føler de er mer stødige av en eller annen grunn.

Bor du i utlandet du eller? :)

Skrevet

Oii, så deilig! :D

Takk, nå skal jeg inn og kikke litt! :)

Nå har vi Emmaljunga scooter, men får etterhvert en ny baby. Så blir ca. 20 mndr mellom de. Tenkte det var greit med en søskenvogn siden jeg skal være hjemme med de begge til og begynne med. Derfor jeg vil ha de bakover hverandre og ikke ved siden av hverandre også, litt redd storebror blir sjalu :)

Skrevet

Jeg kan skrive under på at Jane powertwin er ei super vogn.

Har brukt denne til gutta som det er 11 mnd mellom, har aldri opplevd at den har veltet, selv ikke med to aktive gutter på 2 og 3 år, med masse klatring ut og inn av vogna på egenhånd.

Lett å trille og lett å legge sammen, altså ei suuuuper vogn ;o)

Skrevet

Har du brukt den i Norge? :)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

jeg reiser hjem i tidlig juni. skal bli spennende å se om den er like god der. Det er ikke like lett fremkommelig i bergen for barnevognfolket :)

Skrevet

Bare i Norge og selvfølgelig på harryturer i Sverige.

Har brukt den på asfalt, grus, skogen og bristein, is/snø/bart føre.

Har aldri hatt problemer med å komme fram.

Skrevet

Hvordan var det med nyfødt baby i den vogna i Norge da? :)

Skrevet

Brukte bilsete som kan legges flatt når du har den på vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...