Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Noen som har noen erfraring fra Disen Gård? Syns det ser veldig fint ut men kunne tenkt meg å høre noen meninger om stedet før vi evt booker! Håper noen kan hjelpe:)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Vi skal faktisk ha bryllupsfesten vår der nå i sommer! Vi syntes d så kjempefint og koselig ut der da vi var på visning der i høst, og bestemte oss for stedet m en gang! Rimelig, veldig koselig og ekte, og hun dama der er kjempehyggelig=) Tror d blir bra!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Hei og takk for svar! Det er det inntrykket jeg har, så det er godt å høre at det kanskje stemmer! Må få dratt opp til uka og tatt en titt. Hørte fra en jeg kjenner som hadde vært på befaring der i 2003 at det så veldig slitt ut men at de dengang snakket om å pusse opp. Vet du om dette er blitt gjort? Vet du forøvrig om det finnes noe hotell i nærheten, eller må man kanskje helt ned til sentrum?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Det er hyggelig, men tror ikke det er pusset opp nei. Jeg var der nå i vinter, så var bare inne, men om man er heldig med været er det en fin hage der og om jeg husker rett. Sashotell i nydalen.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Ok, takk for svar! Må nok bare ta kontakt og dra opp å titte. Så få man føle på det da! Ser i hvert fall veldig fint og og prisen er ikke gæren. Det at man kan ha med egne kokker/mat + drikke er også et stort pluss for oss! Finnes ikke mange sånne steder! Ha en fin helg og lykke til med bryllup!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Jeg syntes ikke d så noe slitt ut, så vel mer bare gammelt ut, men på en fin måte=) Og vi skal inkvartere de langveisfarende på Haraldsheim Vandrerhjem, som har litt små rom, men helt fin standard (i den nye fløyen hvertfall). D er veldig rimelig også (210 kr per pers per natt fikk vi d for), og ligger bare 5 min gåavstand unna Disen gård! Kan anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå