zombie2be Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Sønnen min er 10uker gammel og vi bruker Dr. Brown flaskene. De siste dagene har han vært så irritert/urolig under måltidet. sovner i hytt og pine og orker liksom ikke drikke like mye som før.. Noen som har opplevd dette? lurer på om jeg kanskje må opp en størrelse på smokken.. er jo litt tidlig, siden de egentlig er beregnet fra 3 mnd.. men..
skimre Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 da hadde jeg forsøkt en større smokk ja, hadde flaskebarn sist, og de mnd angivelsene stemte ikke på henne i allefall, måtte bytte tidligere med henne også)
Stolt mor til verdens vakreste Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Jepp. Opplevde akkurat det samme. Vi byttet da jenta vår var litt over to mnd. Nå spiser hun mer til hvert måltid, sjeldnere måltider og startet å sove natten igjennom..
zombie2be Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 oioi, da skal jeg sannelig bruke de større smokkene jeg:) selvfølgelig hadde butikken bare 2igjen, men skal nå greie å koke dem opp til alle måltid. takktakk;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå