Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Har sendt avgårde frøkna og gubben på hytta. Drikker villafarris og spiser rester fra middagen. Spaghetti. Skal snart hive meg i dusjen og sitte her og slarve til jeg skal på jobb kl 22.
EierIkkeFantasi Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 her blir vi sittende hjemme som vanlig , blir kansje en film ikveld hvis alt går bra med legginga
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Nå skal jeg snart begynne med kveldstell, også legge gulla. Er vel ferdig med det til halv åtte. Så skal jeg se på tv resten av kvelden. Har tatt ut en visdomstann i dag, og nå begynner bedøvelsen å slutte å virke, så jeg har ikke ambisjoner om å gjøre noe nyttig i kveld etter ungene er i seng.
WP-TLogPeanut Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Sitter hjemme Har barnehelg , og etter tuppa er lagt etter å ha sett mussemus (mikkes klubbhus ) skal jeg gjøre husarbeid mens jeg venter på kjææresten min:)
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Har en date med min kjære når alle ungene har lagt seg... ;-) Levende lys, fin musikk og masse digg og kansje et par glass vin på meg....duket for en herlig kveld....hvis alle ungene legger seg og sovner før vi er trøtte selv da..hehehe
Alba44 Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Er pyntet og klar for en jentekveld ) Skal straks gå. Ha en fin kveld!
Lillesnuppis Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Skal lage en gulrot kake og en pizza. Skal se på tv, sitte her inne og ta ett glass med malibu/cola og bare kose meg.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 Nå skal jeg rydde leiligheten og dusje, så skal jeg se på krim, og så skal jeg kanskje ut...kommer an på hva venninne mine skal.
Bella Swan Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 Skal ut med jobben gleder meg masse, selv om jeg er helt vrak etter en lang uke på jobb...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå