Vivitex *har fått ei jente* ;D Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Ingen som har kunnet hjelpe meg til nå, så jeg prøver her inne jeg ;o) Vi tenkte å kjøpe skinnsofa ( Amsterdam fra Bohus). Den fins i fargen sort og crem, og jeg har mest lyst på den lyse. Er det noen som har erfaring med lyse skinnsofaer? Var noen som sa det var et pes, for det kom så lett stygge merker i den. Størst var problemet med nye ola-bukser. Da kunne man ikke sitte i sofan fordi stoffet smitta av. Vi har 2 gutter på 8 og 4 og venter nå nr 3. Er det dumt å kjøpe en så lys sofa da....selv om den er i skinn? Vil jo så gjerne ha den, men ikke for enhver pris. Kjipt om den er kjempestygg etter et par år :S
Vivitex *har fått ei jente* ;D Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. mai 2008 Dytter i håp om noen synspunkter!!
Filip sin mamma <3 Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 joho! kanskje jeg kan hjelpe....jobber på bohus! først...helt enig med deg,den i creme er finest! ellers er det kjempepraktisk med skinnsofa når man har små.(ellers også) og det er helt sant at olabukser er verste fiende,både pga av de setter farge,og fordi det er ofte knapper og ting på baklommene som lager riper i skinnet når man sitter. men i vår butikk har vi iallefall ett vedlikeholsprodukt som heter K23! dette er en fargeavviser som sofaen skal settes inn med 2 ganger. med en gang du får sofaen og etter noen mnd. den skal IKKE brukes når sofaen er blitt "skitten",for da kapsler du skiten inn og får det ikke vekk igjen. ellers må du bruke lærpleiecrem,mener det heter colourlock lærpleiesett,en såpe og en impregnering.dette skal gjøres ca 4 ganger i året og etter behov. kjempe viktig for sofaen holder seg fin,tørker ikke ut og krakelerer ikke. det har også litt å si hvis det skulle skje noe med skinnet,i forhold til reklamasjon at dere har gjort det dere kan for å bevare sofaen fin! håper jeg kunne gi litt info som kan hjelpe dere. lykke til med valget av sofa!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Min mormor har lys skinnsofa, og hun har 7 barnebarn, og en av de er 4 år, og har ikke helt skjønt at man ikke skal tegne med penn på sofaen!!! Så mormor fant på mirakelkuren selv for å få dette bort; HÅRSPRAY!! Vips, så ble den ren igjen. Mulig dette virker på smitte fra nye dongeribukser også??
Vivitex *har fått ei jente* ;D Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2008 Tusen millioner takk!!!! Nå er jeg ikke i tvil.. Det blir den lyse Skriver ned hva disse produktene heter så kjøper jeg dem på mandag -sammen med sofan ) TAKK IGJEN
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Grattis med ny sofan på mandag!=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå