SuperMoM <3 Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jeg lurte på en liten ting.. Jeg har ofte mens smerter,men magen blir liksom ikke stram.Dette også når bebisen ikke beveger på seg. Hadde det aldri da jeg gikk gravid med sønnen min og fikk det litt ekstra etter jeg hadde vært på modnings akupunktur. tviler på at det er noen sammenheng mellom det da,men lurer jo litt på hva det skal være godt for? Noen som kan forklare meg? 35+4 i dag..
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Høres ut som små innvendige kynnere,sikkert derfor du ikke kjenner det på utsiden...
SuperMoM <3 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 Hmm.. Hva vil da innvendige kynnere si? føler meg litt dum nå
Gjest stockholms tjej Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 jeg undrer desamme som deg....har samme menssmerter som deg og ganska vondt av og till....er 28+1
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Kynnere bare at de er så svake at du ikke kjenner de på utsiden.....Var iallefall det de sa til meg, men det kan også være modning av livmorhalsen, det kjentes ut som evige mens smerter, murring..
Gjest stockholms tjej Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 jeg var inne for en uke siden med kraftige kynner og mens smerte og då sa legen at min livmorhals var myk og at han kunde få in en finger... kan de vare at jeg håller på og modnes då? blir litt nervøs over det.
SuperMoM <3 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2008 Da er det forhåpentligvis modning som foregår her:p hehe.. Har også kynnere om dagene.Har hatt en del nå,men det går bra:) Så lenge det holder seg til kynnere her da:p Om livmorhalsen er myk og han fikk inn en finger,så vil det vel si at du er moden og har 1cm åpning? Det er fullt mulig at jeg tar feil altså,men det det hørtes ut for meg.Jeg aner ikke hva jeg har i grunnen.. Om jeg er moden eller ikke. men vil gjerne vite det!
Gjest stockholms tjej Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 ja jag lurer på og bestille en time for å få sjekkat livmorhalsen..for jeg er jo bare 28+1 litt tidligt for han å komme nå. takk for svaret=)
SuperMoM <3 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. mai 2008 Det er kanskje en fordel å få det gjort ja. Litt tidlig enda ja,men man kan jo visstnok gå en stund sånn også da:)
Gjest stockholms tjej Skrevet 23. mai 2008 #11 Skrevet 23. mai 2008 ja jag håper at jeg kan gå lenge med ham...jeg våknet i natt av ganska kraftig mensmurring og var sikker på att de skulle gå igang men de gjorde de ikke så er litt gla for de da=)
SuperMoM <3 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. mai 2008 Ja,det forstår jeg godt:) Men om noe skulle skje nå så får du jo vel uansett riedempende piller for å stoppe de opp? Satse på at de ikke starter heeelt enda:) Holde seg inne noen uker til:) Her går det jo greit nå,men vil likevel at ho skal holde seg inne ei lita stund til:p
Gjest stockholms tjej Skrevet 23. mai 2008 #13 Skrevet 23. mai 2008 ja jeg tro nok att de ska gå et tag innen nått skjer,men er hele tiden på vakt,er så redd at de ska gå galet. Men tror nok de ska gå fint dette, jeg har i vert fall stellt meg in på at han kommer innen termin dato,så je er litt førberet viss de skjer. kommer han til termin så er de bare veldigt bra=) ja jeg skjønner at du vil ha henne kvar der et tag til=) du får hålle meg oppdatert,hur de går for deg, håper alt ska gå fint for deg og den lilla i magen=)
SuperMoM <3 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 23. mai 2008 Ja,det er best å være på vakt:) Om du da allerede er moden og har åpning så ville jeg også vært ganske innstilt på at det kommer til å skje før termin.Hadde jo vel gått bra om det skjedde nå også,men kanskje best om det skjer etter 34 uker:) Du får også holde meg oppdatert:) Håper på at minien din holder seg inne en stund til ja:) Hehe.. Takker:) Håper det går fint for dere også
Gjest stockholms tjej Skrevet 23. mai 2008 #15 Skrevet 23. mai 2008 ja jeg ska hålle deg oppdatert jeg legger til deg på min vennerliste=) ja jeg tro nok ikke han kommer enda,håper virkeligen at han stannar så lenge som muligt. masse lykke til=)
SuperMoM <3 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 24. mai 2008 Har også lagt deg til nå Ja,vi får satse på det:) Lykke til ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå