Dronningen! Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Det er ingen hjemme hos meg!!! Ikke en lyd fra slitne barn, ikke et pip fra tv eller radio, ingen mann som maser om kantstein og andre trivialiteter - ikke en jævla lyd:o) Og slik skal det være hjemme hos meg helt til søndag kveld- tjohoi
Dronningen! Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Det her er faktisk balsam for sjelen:o) Kanskje jeg bør skaffe barnevakt alle helgene mannen jobber? (Jeg er aktisk ikke 20 år lenger og trenger litt egentid)
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 en god ide...kanskje jeg burde gjort oftere også ! men pass deg ...det kommer sikkert noen bedrevitende "perfekte" mødre her og påstår de ikke trenger litt fri... haha
KaMa Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Det hørtes reint orgasmisk ut.. Nyt det og kos deg maks. Vit at vi er mange som misunner deg. ;-)
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Heldigdings! Men jeg har det også deilig, jeg har nemilg kasta mannen ut og huset er (derfor)ryddig, og en er i seng og den andre i mp3-land. Nå skal jeg kose meg med avisen og den deilig balkongen min med masse masse blomster...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå