*Super*Mamman* Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Endelig var det min tur. Gutten kom 4 dager over terminen. En kjempegrei og "lett" fødsel:) Gikk fort, så rakk ikke smertestillende en gang.. Gutten er verdens nydeligste. Veide 4 kg, 53 cm lang, og hodeomkrets på 33,5 cm..
Vivitex *har fått ei jente* ;D Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 gratulerer så mye...din heldig-gris ;o) Kos dere masse!!! Gleder meg så til å bli ferdig jeg også!!
Noah-gullet Mai-08 Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Gratulerer såå masse med gullet ditt:-) Er 1 dag på overtid her,så jeg håper å komme rett ettter;-)
2 fine små Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Gratulerer saa mye, saa koselig. =o) Morsomt med akkurat 4 kg da. Kort og greit hoeres fint ut, det vil gjerne jeg ogsaa ha.
Krusemynthe Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Så flott!!! Kos dere sammen, denne hellige tiden. Har poden noe navn?
Sikkertforgammel Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Så koselig =) Gratulerer kjempemasse Ps. Var det du som hadde født to små jenter før (rundt 2900-3000 gram begge?) Eller tar jeg feil??
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 25. mai 2008 #14 Skrevet 25. mai 2008 Gratulerer så mye med gutten! Har han fått noe navn enda?
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 25. mai 2008 #15 Skrevet 25. mai 2008 Gratulerer så masse! Er så moro når nick man han fulgt hele veien som gravid plutselig har fått baby. Da nærmer det seg for en selv også Lykke til og nyt dagene som nybakt mor!
*Super*Mamman* Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 25. mai 2008 Tusen takk alle sammen. Gutten har fått navnet Mats:) Han er verdens snilleste og sover hele natten Er sååååå deilig med baby igjen:) Sliter litt med ammingen enda, han er ikke så flink til å suge, så her sitter jeg med megapupper som holder på å sprenges!! AU!!!! Seriøst-de er større enn Dolly Partons, hehe.... Ble veldig overrasket over å få så "stor "baby... Den ble jo estimert til å være ca 3 kg.. .. Grunnen til at de tok så feil var at han hadde så lite hode, akkurat slik som søsknene sine..Men han ser ikke stor ut.. Barnepleieren måtte veien ham flere ganger, hun var sikker på at vekten viste feil.. Men nå skal jeg gå å snuse inn lukten av min lille, perfekte, deilige baby! De lukter så utrolig godt, og har verdens mykeste hud:) Åh.. for ikke å snakke om de megadeilige tærne!!! Åh... er så forelsket!! Han er virkelig verdens nyyydeligste! Gled dere!! Masse lykke til videre alle sammen:) Og god sommer:) Mange klemmer fra meg og lillegutt:)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 26. mai 2008 #18 Skrevet 26. mai 2008 Gratulerer så mye med lillegutten:) Nå må du bare kose deg kjempe masse, og nyte sommeren sammen med han:) Klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå