Gå til innhold

Jeg melder meg inn her (igjen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er nå prøver igjen etter å ha født en gutt i desember 2005. Vi skal forsøke å få vårt andre barn :-) Første gang ble jeg gravid i 2pp.

Jeg er vel egentlig i første prøveperiode. I februar tulla jeg med pillene, og ble gravid- men fikk blødning ca en uke etter mensen egentlig skulle ha kommet. Kjempekjipt - selv om vi da ikke hadde startet prøvingen på ordentlig. I mars hadde vi ikke mulighet til å prøve da jeg hadde el. Jeg hadde siste mens 23 april. Forrige menssyklus var på 35 dager. Jeg hadde el mellom 6-10 mai - det vet jeg pga jeg har veldig el smerter.

Vet egentlig ikke hvor lang syklus jeg har og når mensen egentlig skal komme. Jeg har testa mange ganger, men får bare negativ test. Prøver å klamre meg til håpet om at jeg likevel skal være gravid, men ærllig talt så ha rjeg vel ikke så mange symptomer. Det ville vel uansett vært for godt til å være sant om jeg ble gravid så fort! Jeg har litt stikkinger i brystene innimellom og det har jeg hatt siden 15 mai. Hvis jeg var gravid ville vel det vistes på testen nå?

Tok en CB test i sta, men den var negativ. Så ut som om det ble en tynn blå strek, men den forsvant liksom. Jeg er nå på deg 30 etter forrige mens og synes det er noe herk å ha lang syklus og noe herk at ikke mensen kan komme så jeg kan starte en ny prøveperiode!!

Til sist- jeg hadde samme nick sist jeg styra her inne på sidene.Kanskje noen husker meg- jeg skrev en periode mye om exu jeg hadde i 2005. Har ikke skrevet på snart ett år, men har lest masse.

Ønsker alle prøvere lykke til- og håper vi alle lykkes så snart som mulig og helst i denne pp vi er i nå!

Mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...