TusseMor07&09&14 Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Da er det første året gått, og gud for et herlig år! Jeg kan ikke fatte hvor tiden har blitt av, men har bare hatt det helt fantastisk:o) Rart å tenke tilbake på at for et år siden så lå vi på familierommet på sykehuset og koset oss med lillegutt for første gang:o) Har vært rørt til tårer flere ganger i dag... synes det er så vemodig på en måte... jaja.... nå hører i allefall vi til her:o) Så da sier vi HEI:o) Og hipp hurra for godgutten vår, som vi er så ufattelig glade i:o)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Velkommen! Det første året går altfor fort, og det andre går enda fortere!
TusseMor07&09&14 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Takk:o) Huff... ikke si det... synes det går fort nok jeg! Jaja... tiden går jo uansett, så det er bare å nyte øyeblikket:o)
ifie Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Gratulerer med dagen!! Jeg har sneket meg inn to dager før tiden, jeg Har snart ettåring jeg også!
TusseMor07&09&14 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 Takk:o) Velkommen til deg:o) Og gratulerer med "snart ettåringen":o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå