Gå til innhold

Samme jordmor som Martha


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste akkurat i Se&Hør at jeg bruker samme jordmor som tok imot Leah Isadora. Ho ble kåret til årets jordmor i 2003, så jeg føler jeg er i trygge hender.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da kan jo ingenting gå galt. Hahahaha. Tenk litt da!!

Skrevet

Gikk til svangerskapskontroller hos henne med nr 1. Fantastisk dame!! (uavhengig av hvor mange kongelige hun må ha/hatt på pasientlista si)

Skulle ønske hun fortsatt jobbet her i kommunen, men det hjør hun dessverre ikke.

*misunnelig*

Skrevet

Du må forte deg å flytte til Hobøl, så kan du bruke henne den siste mnd.....hehe.

Er helt enig med deg, ho er en fantastisk dame.

 

Skrevet

Hei, du!!!

HVordan går det med deg? Du har vel bare fjorten dagers tid igjen, du??

 

Skrevet

Har 18 dager igjen...... Håper det skjer noe før det, for nå er jeg leeeei.Har sinnsykt med vonde kynnere for tiden, så jeg bare venter på at det skal gå over til veer....(er lov å håpe) Så du skrev at du hadde hovnet opp i føttene, hehe. På meg er det ikke søtt lenger, føttene mine ser ut som de tilhører en tegneseriefigur.

Hvordan er det med deg?

Skrevet

18 dager!!!Det går fort det! eg er glad det ikke er meg, for jeg er ikke klar ennå...

Med så lenge siden sist fødsel er du kanksje å regne som førstegangs igjen? Men mye kynnere, som i tillegg er vonde - det er lov å håpe!!

Gjør du noe for å få det i gang (type akupunktur e.l.?)?

 

Går bra med meg - har nok blitt endel større siden si så hverandre, men vekta går ikke opp - så det fortsetter å tære på mine reserver. Hadde noen svimle og slitsomme uker, men det har tatt seg opp igjen etter jeg fikk målt jernlageret og satt i gang en liten jern-kur!

 

Det gode med mye vann er jo at det er lett å få av seg etterpå:-), du trenger ikke bekymre deg for eviglange spaserturer for å blir kvitt dèt i hvertfall:-) Ser for min egen del (etter at jeg skrev det innlegget) at det stadig blir hovent litt tidligere på dagen - så snart sitter nok mine tegneserieføtter på plass også! Det som bekymrer meg best med det er et bryllup jeg skal i 2 dager før ks. Får jeg på meg skoa, liksom??? Kan ikke akkurat komme i tøfler i bryllup, heller...

 

Orker du en tur hit til byen før du nedkommer? Har tenkt på at det haster litt for deg, hvis vi skulle rekke det....

Skrevet

Har kjempelyst til å treffes igjen. Kan vi ikke prøve til uka da?

Skrevet

Når passer det? Jeg kan ikke mandag - men resten av uka ser ut til å kunne gå greit...

Skrevet

Passer alle dager for meg. Hva med onsdag?

Skrevet

Da sier vi det! Same place?

Kan legge det ut på skravle, jeg - og skulle det bli bare oss to, så gjør vel ikke det noe heller?

Skrevet

Kjempekoselig :-) Gleder meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...