DiddiDaddi Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jeg syns sommerlåten til Benedicte Adrian og Ingrid Bjørnov er så fin, den de konkurrerte med i Senkveld. Har lyst til å laste den ned til mobilen, men finner den ikke noen plass. Noen som vet?
Septemberstjerna og Martine Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Jeg vet ikke hvor du finner den... Kan prøve å leite litt.. Men vet du hvem som vant konkurransen? Jentene eller gutta?
DiddiDaddi Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2008 Så snill du er som vil lete litt Gutta vant!
Septemberstjerna og Martine Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Den ligger på Limewire... Søk etter Rips og bringebær, så kommer den opp;)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Kanskje ikke så lurt likevel, det er ingen musikkfil, men en trojan. Ikke last ned!
* 5 om dagen * Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 det var thomas og harald som vant konkuransen.ville tro de ligger på sidene til tv2/senkveld, så en kan laste de ned der.
DiddiDaddi Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2008 Mulig jeg bare er skikkelig dårlig på å lete, men tv2/senkveld var der jeg sjekket først, og der fant jeg bare link til å se videoene...Står at vinnerlåten er lagt ut på en "nettbutikk nær deg", men finner verken den eller Rips og bringebær. Æsj, syns den er så fin, må jo være mulig å finne?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå