Gå til innhold

AdrianGullet...

Har ei tulle med øyne blå <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du sliter litt eller? Makan til ufint kvinnemenneske har jeg aldri vært borti! Og jeg har jobbert i psykiatrien i mange år. Hva plager deg? Utenom den forbanna banan biten som aldri har vært oppi musa di!! Lystløgnere er skummle folk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må slite noe jævlig!

Skrevet

hun har tydelig problemer med noe ja. Kan ikke være noe kjekt å være så utrolig bitter og sur!!!!!!!

Skrevet

Sier alt om selvtillit og usikkerhet.

Skrevet

har hun vært ufin igjen????!!

Skrevet

jepp, les inne på hun som er ny sin tråd

Skrevet

Er ikke sur jeg. Morro å plage dere sure fittekjerringer. Fin underholding på en kjedelig ettermiddag;)

Skrevet

Noe jeg ikke har fått med meg her, er AdrianGullet litt kort..........?

Skrevet

Jeg er faktisk ganske lang!

Skrevet

Såpass... Synes faktisk synd på deg. Ikke er jeg en sur fittekjærring og du plager meg ikke! Får bare veldig vondt av deg! Familien din og vennene dine er sikkert stolte av deg!

Skrevet

haha, du plager nok ikke meg, bryr meg ikke nemmelig:) så der forsvant den gleden din... hahahaha....

Skrevet

kranglesiden, Adrian"gullet" (makan til kvalmt nick), kranglesiden..? hørt om den?

Skrevet

nå tror jeg ikke hun over deg mente at du var kort i lengden men heller kortenkt :)

Skrevet

Fint og voksent språk du benytter deg av her inne. Det imponerer meg til de grader!

Skrevet

Er ikke her for og imponere deg

Skrevet

AdrianGullet.. hva er det som feiler deg egentlig??????? herregud sånne som deg irriterer meg........

Skrevet

Nja, hun prøver bare for hardt å bli husket for noe jo! La henne bare få litt oppmerksomhet så sovner hun så søtt i natt og kommer ikke tilbake før hun trenger mer!

Skrevet

dere er klar over at når dere svarer som:

herregud,sånne som deg irriterer meg osv..

da har hun vunnet ?

hun godter seg nok ihjel når hun leser tråden om henne

Skrevet

Softis vennen gå og se på barnetv å legg deg din forvokste fjortiss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...