2gutter og ei jente:-) Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Har ei jente på 4 uker som er veldig rolig og sover mye. Men hun sover hele dagen, må nestenvekke henne for mat, mens på natta skal hun ha pupp hver time.... Håper ikke hun ar valgt denne døgnrytmen..hehe.. Hvordan er deres små??
BlåklokkaVest Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Det kan hende du allerede gjør som jeg skriver når. Du får se på det, om det kan være noe å prøve :-) Hadde en liten en som holdt på slik til å begynne med på sykehuset, men da fikk jeg råd fra jordmor: Når du har ammet ene siden på natten, skal du gå og skifte bleie. Deretter kan du prøve å gi den andre siden. La ikke babyen din sove mer enn 3 1/2 time i strekk på dagen, da det kan være fare for at de snur døgnet hvis de sover lenger. Lykke til :-)
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Vekk henne hver time, på dagtid. Tror hun over skrev feil...? Det med bleieskift mellom puppene er på dagen. For at barnet skal våkne litt mer og orke å sise mer.
BlåklokkaVest Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Jeg fikk beskjed om å gjøre det på natten også......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå