SuperMoM <3 Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jeg lurte på en liten ting.. Jeg har ofte mens smerter,men magen blir liksom ikke stram.Dette også når bebisen ikke beveger på seg. Hadde det aldri da jeg gikk gravid med sønnen min og fikk det litt ekstra etter jeg hadde vært på modnings akupunktur. tviler på at det er noen sammenheng mellom det da,men lurer jo litt på hva det skal være godt for?hehe. Noen som kan forklare meg? 35+4 i dag:)
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 vi er omtrent like langt... har det slik jeg og... men ofte samentrekninger samtidig... har hatt dette i en uke... sikert en form for modning, men tror ikke det har noe å si for fødsel
SuperMoM <3 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 Vi er nok det ja:p Termin samme dagen:p hehe Har også sammentrekninger av og til,men de menssmertene kan også komme uten at jeg har sammentrekningene. Håper på at det har noe å si for modninga skjønner du:p Ikke noe fødsel enda nei,det synes jeg er litt tidlig enda.Håper bare på å være moden når ting skal skje denne gangen:p Får kanskje igangsettelse uka før termin om jeg er moden. Venter også nr.2
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 sjekket dette hos jordmor på mandag... masse vonde kynnere og murringer.... avflatet og ingen åpning... så tror de hjelper på modningen ja... sliter enda med murringer, mensensmerter i rygg og mage... og vonde kynnere... men skjer ikke noe mer... er jo litt tidlig, men fryktelig slitsomt... minner om de første riene... hele dagen omtrent... får ikke gjort noe... om en uke er det vel lov å håpe det skjer noe snart... hvor gammel er 1.mann...? har gutt på 4,5 fra før
SuperMoM <3 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2008 Du er jo iallfall avflatet da:) Hvorfor har du fått det sjekka forresten?Jeg vil også få det sjekka:s Har murringer og kynnere som kan være litt vonde hver dag,men de går over i grunnen raskt hos meg da.Så tenker det er kynnere for min del.Når det gjelder de menssmertene (mensmurringer?) så hadde jeg det ikke med sønnen min så har liksom veldig lite peiling på dette.Skal til jordmor på mandag da:) Uffa:s Håper jo at du får snart når det er såpass mye kynnere!! Er jo ikke farlig om noe skulle skje nå uansett da,så får håpe du slipper å gå mye lengre med de smertene! Han er 1år og 9 måneder den 8.juni:)
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 hadde premature rier to ganger sist... men ingenting utenom dette... fikk åpning litt og litt... trodde det var rier på mandag... da måtte jeg puste meg igjenom og klarte ikke sitte stille pga ubehag... men roet seg etter noen timer og fikk reise hjem... hadde ingen åpning så da mente de at det ikke var noen fare...
SuperMoM <3 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2008 Aha. Da skjønner jeg! Uffda.. Det høres jo ikke greit ut å gå rundt sånn da! Det må jo være rett og slett sakte pining det der.Det høres jo sånn ut iallfall. Nei,satse på at noe skjer snart.
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 håper det om alt da er i sin skjønneste orden... skriver bacheloroppgave som skal leveres 12juni, og har eksamen 2. og 6.juni... håper egentlig på å bli ferdig med noe av dette i alle fall... mulig det blir en tur i høyet i kveld.. kanskje det får fart på sakene... må jo skje nå om jeg skal være klar til eksamen... (forutsatt at alt er bra med den lille selvfølgelig...) heldigvis har jeg hatt en natt med søvn nå da... så føler meg ganske utvilt i dag...
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 håper alt hjelper på modning hos deg og... sex skal jo hjelpe da... men frister kanskje ikke så mye nå på slutten... blir mer en plikt her føler jeg... modningsakupunktur har jeg hørt mange skryter av og at det hjelper i alle fall.. håper på det for din skyld...
SuperMoM <3 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 23. mai 2008 Såpass ja? Det kan jeg virkelig si at jeg ikke misunner deg i denne tiden her:s Ja,det blir det nok her også.Det fungerte ikke sist,men får jo bare se om det fungerer denne gangen her:p hehe Søvn er det i grunnen mangel på her da bekkenet låser seg på natta og sønnen min våkner i 5-6 tida på morgenen:s
SuperMoM <3 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. mai 2008 Ja,får virkelig håpe at akupunkturen hjelper:) Det har hjulpet litt på de symfyse smertene jeg har på natta (fikk noen nåler for det på onsdag) så da satser jeg på at de fungerer for modning også. Vært to ganger denne uka og skal to ganger neste uke også.Mandag og fredag i neste uke.Og fredagen skal ho sette nåler for å starte aktiviteten i magen. Altså sammentrekningene:p Mer sammentrekninger heter det vel;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå