Gå til innhold

Hva synes dere egentlig om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

lekegrind? Å ha barnet opp der mye om dagen (ikke hele tiden da).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde aldri lekegrind, fordi de i min omgangskrets som hadde lekegring satt barna oppi der hele dagen, de sov der også om dagen og fikk flasken der. jeg fikk stygga av å se på det.

jeg løste problemet med port i åpninga til kjøkkendøra, fordi der var det jo ganske mye farlig for barn.

men ellers så er det jo veldig greit hvis man må stikke ut med søpla eller gå på do en tur.

men det jeg har sett så er det en lei tendens til at barna blir der for at foreldrene vil ha det lettere.

Skrevet

Jeg synes det er veldig greit å ha selv om snuppa bruker den minimalt. Men kjekt når man skal forte seg på do eller sette på en maskin klær eller lignende. Vår er ikke mye i bruk, ikke hver dag en gang.. Men du så glad jeg er for at jeg har den. Snuppa koser seg der da hun er der, der ligger leker hun bare har der slik at det blir litt nytt og spennende å komme oppi der.

Skrevet

Kjempekjekt!

Du beskytter jo barnet mot mange farer også.De kommer seg tidsnok rundt overalt.

Selvsagt skal den ikke brukes hele dagen lang, men det skader ikke ungen å ha sin egen lille rundting eller firkant hvor han ellr hun kan leke seg litt.

Skrevet

Njesh, folk får gjøre som de vil, vi hadde lekegrind til den førsten, men bunnen var kaputt, så han tok med seg like godt hele grinda og gikk.... Litt av ett syn, hehe. Etter det har vi ikke hatt grind og det har fungert helt greit det:) Har heldigvis alltid hatt vaskerom/bad/kjøkken/stue i samme etasje og da kan de jo bare henge på. Hatt grind for trappa, da:)

Skrevet

Nei syns ikke noe om det jeg da. Men det er MIN mening! Det blir ikke noe utfordring i å være i grind, og når de er så store at de kan begynne å intressere seg for å komme seg litt rundt så syns jeg det er utrolig viktig.. Om man må ut me søpla eller slikt så kan man sette posen utfor døra og så ta den senere...

Skrevet

Lekegrind er utrolig praktisk for eksempel dersom man har hund.

Man vet med sikkerhet at hunden ikke vil tråkke på babyen eller noe. Vi brukte lekegrind masse de første 6 mnd når han lå under babygym og koset seg i fred for hunder ol. Tenker det kan bli et fristed nå også når vi får en til slik at det kan være babyens sted alene uten forstyrrelser fra en klåfingra storebror

Skrevet

Jeg har henne i grinda om det er noe jeg skal gjøre. Hun er på nippet til å lære seg å krype,vil ikke finne henne med et eller annet over seg. Hun trives veldig godt, det er fint for henne å få sitte litt for seg selv og holde på med sitt. Hun er kanskje oppi den til sammen en time om dagen.

Skrevet

Brukte grind sånn at eg kunne gjer noke og visste at ungen ikkje fant på noke eller fikk noke over seg. Kan heve bunnen, så no bruker vi den til tulla sånn at storebror ikkje trakker på henne når han springer på gulve og eg ikkje ser på kor han er. Så er det greit når veranda døra står open, så slipper ho trekk når ho ligger på gulve. Så synst grind er helt greit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...