Gå til innhold

Jeg kan jo kanskje spørre her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære har nettopp fått en liten sønn, Sebastian. Han ble født 27 april, så det er ganske _nettopp_.. Samboeren min savner veldig å ha sex, vi hadde det ikke de to siste mnd av svangerskapet og vi har enda ikke hatt det. I det siste har han blitt sur, lagt seg på sofaen, dratt ut med kompiser, kommet hjem sent osv. Han er sur på meg fordi jeg ikke føler meg klar enda! Jeg forstår jo frustrasjonen hans, men.. I går kveld gikk han til og med så langt at han beskyldte meg for å være utro, og at jeg "slukket lysten" et annet sted, siden jeg tydeligvis ikke tente på han noe mer. Men jeg gjør jo det! Jeg føler meg bare ikke klar enda.. Jeg har masse "valpefett" fra fødselen og føler meg ikke like sexy lengre, og strekkmerker på puppene.. Vet jo at dette er naturlig, men jeg føler meg ikke vel.. Noen andre som har følt det likt? Som har en like lite forståelsesfull mann som meg..? *Sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

INGEN BRYR SEG

Skrevet

Vi fikk ikke sexlivet ordentlig igang igjen før mini var 10mndr vi. Og det er helt normalt og slite litt sånn i begynnelsen etter et svangerskap og fødsel..

Skrevet

Han her trenger definitivt en endring i virkelighetsoppfatningen sin, det er da vel ingen som regner med at det er greit å sex mindre enn en måned etter fødsel??

Her gikk det 4 (!!!) måneder... Det gjorde rett og slett for vondt:)

Skrevet

Hei du, GRATULERER!!! Flott dato han er født forresten ( minsta mi er født 27/4-07) ;-)

Når det gjelder forandringer så er det helt naturlig å føle seg litt ubekvem, men tro meg på at det er verre for oss jenter enn det er for gutta.

Ikke vent med sex pga at du ikke føler at du er sexy, for det er du, MED strekkmerker og det hele.

Jeg vil anbefale at dere tar det litt sakte første gangen og bruk glid eller lignende siden det kan være litt sårt...

Jeg forstå dere begge faktisk, det er ikke lett alltid ;-)

Og det er jo bare 4 uker sia du fødte også...

klem fra

Skrevet

Vet du, jeg tror ikke du er en fullt så ny lilla elefant som det du forsøker å fremstå som nå...

Skrevet

Du kan jo bare be han gå inn å lese om slike ting, så ser han at det ikke er så unormalt. hvis mammen min hadde oppført seg slik mot meg rett etter fødselen så hadde jeg blitt skikkelig skuffet.. men her ble det ikke spurt om noe en gang før jeg nevnte det så.. :) uansett så kan dere jo ha alternativ sex, det ble brukt mye hos oss både mens jeg gikk gravid å de første mnd etter:)

Skrevet

jeg blødde enda 4 uker etter fødsel, så om du gjør det er det vel en grei stopper i seg selv. om han ikke liker sånt da!

Skrevet

Ironisk Distanse, kan ikke du bare pelle deg vekk fra trådene mine da? Og heller sitte å koklemokle for deg selv hjemme? Ikke alle er så halvsyke i hodet at dem finner opp personligheter, ærlig talt. Hold deg unna trådene mine, hvis du ikke har noe bedre å komme med.

Til dere andre, tusen takk for svar. Blir bare litt paff.. Fått høre mye positivt (og så klart litt negativt) fra en venninne av meg som er her inne en del, men ikke i min villeste fantasi tenkte jeg på at jeg skulle bli "angrepet" første gang. Jaja..

Skrevet

Her gikk det ca 4-5 mnd før eg tørte ha sex...måtte sy etter fødselen og hadde vondt/var sår ganske lenge....

Mannen min ble ganske frustrert, men beskylte meg aldri for å være utro!

Syns mannen din går litt for langt når han kan si noe sånt!!

Eg hjalp heller mannen min på andre måter slik at han fikk lettet litt på "trykket"....

Skrevet

Jeg blødde i ca 4 uker etter fødsel jeg. Vet mannen din hva en fødsel er eller? Virker jo som han bare tenker på seg selv.Mannen min turte ikke spørre etter sex, var jeg som måtte hinte om det.

Hadde nok klikka i vinkel hadde gubben min oppført seg sånn.

Skrevet

Gratulerer med gutten :-)

Kan du ikke forklare samboeren din at det ikke er han.. at det bare er at du ikke føler deg klar fordi du ikke føler deg så "hot" for tiden? At strekkmerkene og det at ting ikke er helt på plass etter fødselen gjør at du ikke føler deg så attraktiv?

Du blir sikkert ikke så mye mer ivrig når han da bare stikker..

Hva tror du skal til for å komme i gang i gjen da? Kan han gjøre noe? Kanskje han kunne gjort noe litt romantisk, så du kom litt i "humør"?

Skrevet

Trodde ikke man skulle ha sex før etter 6 ukers kontrollen jeg? Her i huset hjalp det litt på humøret med en "hand-job".... (fødte 21/4, har ikke hatt sex enda og blir nok ei lita stund til...)

Skrevet

Be han ta en telefon til lege/gynekolog. Så kan han få en liten virkelighetssjekk. Utro 4 uker fødsel, ja her er det noen med god fantasi. De fleste passere langt mer enn 6 mnd før de klarer å ta opp sexlivet sitt igjen.

Skrevet

Hei! Velkommen hit! Vil først si GRAUTLERE med lillegubben! Har en liten sønn selv -det beste som har hendt oss! Og så vil jeg forsikre deg om at slik oppførsel du finner over virkelig ikke er representativt for dette forumet slik jeg har oppfattet det. Har vært på bim/dib i over ett år mer eller mindre aktivt, og ytterst sjelden kommet over slike kommentarer. Det er i hovedsak grunnet et tidligere innlegg her som skapte skepsis hos folk.

Når det gjelder oss hadde vi ikke sex på i hvertfall et par måneder. Ville i hvertfall være ferdig med renselsen og de greiene først. I tillegg angret jeg litt på at vi var så tidlige, for det reiv skikkelig. Hadde egentlig mest sex pga ham. (hadde lyst selv, ikke det, men...). Det er veldig normalt å ikke hoppe i senga med en gang. Tror nok det er de færreste som gjør det. Visste han ikke hvordan det ville bli etter fødselen? Tror kanskje du bør snakke skikkelig med ham om det. Fortell ham hvordan du har det, at det er veldig vanlig å ikke klare å ha sex med en gang etterpå. I tillegg kan han jo få i oppgave å gi deg bedre selvtillit? Jobbe litt? Lykke til!

Skrevet

Dette ville jeg sagt til mannen min: "Hva er verst: Spjære opp hele underlivet sitt eller avstå fra sex noen måneder?"

Hvis han ikke kan ofre bort sex en stund for å få en unge burde han ikke fått barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...