Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med erfaring av den minipillen....????

Legen ville jeg skulle prøve den siden det ikje er østrogen i dei...

mente på det hva det stoffet som jeg fikk migrene av i yasmin....

så får bare prøve :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte på den for ca en måned siden. Har ikke merket noe spesielt ennå. Fikk mensen da, den varte i ca 8 dager. (ammer ikke)

Skrevet

jeg går på de...syns humøret mitt svinger mere....nesten som da jeg var gravid... :P

Skrevet

legen sa jeg kunne begynne på di i dag, siden jeg ikje vet helt sikker på om jeg har fått mens tilbake.... noen andre som har gjort det???? (ammer ikje)

Skrevet

De erfaringene jeg har etter 2 måneder på de.

- Humørsvingninger, verre enn når jeg var gravid- da hadde jeg det nesten ikke.

- Kviser, verre enn jeg hadde som tenåring. Vanskelig å holde huden ren selv med rens 2 ganger om dagen.

Ikke hatt mensen enda, kun en liten blødning på 2 dager, holdt med truseinnlegg. Skal heldigvis bare gå på de en liten stund til....

Skrevet

Jeg hadde også mye humørsvingninger. Hadde en liten blødning 2 uker etter at jeg starta, og så var jeg uten mens i ca 6 mndr. Så begynte jeg å blø, og det varte i 7 uker. Da sluttet je på de, og blødningen var over etter 3 dager.

Skrevet

Synes ikke de er så verst. Ikke mensen i det hele tatt (hmmm, forhåpentligvis ikke bare gravid..) Null kviser. Noe humørsvigninger kanskje, men det synes jeg alle p-piller gir.

Skrevet

Jeg måtte slutte på de for jeg ble hormon-bombe uten like! Skikkelig kjerring rett og slett. Huff så grusom jeg ble av de pillene! Hadde en liten blødning i det jeg startet på de, men har ikke jeg fått mensen tilbake enda . Det er ca 3 uker siden jeg slutta på de (tvitvi- snuppa er 6 mnd.) Jeg ammer..

Skrevet

Jeg ble alvorlig deprimert av den og hadde sinnsyke blødninger.

Anbefaler deg og slutte med en gang du merker noe slikt.

Skrevet

fikk blødninger av de.. så jeg sluttet!

Skrevet

Jeg bruker den, merker ingenting til det.

Skrevet

hadde en kraftig blødning ca en uke etter jeg begynte på den, men ikke noe mer etter det. etter et par uker forsvant sex lyst fullstendig. ble veldig irritabel, og faktisk ganske deprimert. Hadde også kraftig hodepine. Så jeg slutta, etter 4 mndr. Da turte jeg ikke mere... Men sånn reagerte jeg på de, andre trenger jo ikke reagere slik jeg gjorde. :)

Skrevet

jeg brukte de i 2 mnd. da hadde jeg fått nokk,blødde hele tiden,humøret var helt forferdelig,hodepine,la på meg,kviser osv.. så denne gang ble d kobber spiral, å d er jeg fornøyd med:)

Skrevet

Blei i et sinnsykt humør, hadde det rett og slett helt jævlig - så for meg funka dem IKKE! Hadde sikkert kommet til å drept nån om eg hadde fortsatt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...