Gå til innhold

Hvilke jobb hadde dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Innen forsikring, betalt ca 130 i timen, men ligger litt unna, så en må ta buss og så gå litt for å komme dit

2. kiosk, men ligger ikke så langt unna (liten sykkeltur), litt mindre i lønn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på interessene dine det. Jeg hadde ikke hatt noe i mot å ta buss og å gå for å komme til jobb, men hadde likevel foretrukket kiosk jeg da. Men hvis du synes den andre høres bedre ut, så ikke la veien stoppe deg. :)

Skrevet

Da er utgifter til transport jeg tenker på(har ikke bil, så det må bli buss)

Skrevet

Jeg tror jeg ville valgt kiosk. Den litt lavere lønna sparer du jo inn mht reiseutgifter. Og kortere reisevei vil også si mer litt tid hjemme. =o)

Skrevet

er større karrieremuligheter og å kunne få høyere lønn osv i forsikringsbransjen (jobber der selv..)

jeg ville nok aldri jobbet i kiosk, men det er nå meg :)

Skrevet

Det er vel ikke så dyrt å ta bussen... Og du kan jo kjøpe månedskort (hvis de har det der du bor), eller ta det igjen på skatten.

Men på den annen side får du jo trim om du må sykle til den andre jobben...

Hvor lang busstur er det egentlig? Og hvor ofte går bussen?

Skrevet

Har mest lyst på forsikrings jobben.. er buss-utgiftene jeg tenkte på, om det går "opp i opp" med bensinstasjon-jobben.

Kunne tenkt meg begge :) men det går jo ikke :)

Skrevet

Da tar du forsikringsjobben. Du får jo litt igjen for reiseutgifter på skatten...

Skrevet

Jeg ville valgt forsikringsjobben. Du har mer lyst på den, det ser bedre ut å cv i ettertid og du får sikker fler utfordringer!

Skrevet

Det er sant. Forsikrings jobben virker veldig interessant og utfordrende... Heller mest for den.

Skrevet

Men liker og å jobbe i kiosk. Har gjort det før og trives med det, men føler mer for forsikrings jobben.

Skal se nærmere på begge når jeg får mer info om arbeidstider, det spiller en del inn og.

Skrevet

For meg hadde arbeidstidene vært viktigere enn reiseveien, vil jo tro du i en kiosk får både lørdags- og kveldsvakter, så med UB-tillegg blir kanskje ikke lønna så forskjellig?

Jeg hadde vært glad for å få en dagjobb uten helg, som jeg vil tro forsikringsjobben er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...