Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal i praksis på føde/barsel i 4-6 uker. er nå 28 uker på vei, så det kommer til å bli tungt og myyye gåing.

 

Noen sykepleiere e.l som fortsatt er i jobb? åssen takler dere arbeidsdagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

jeg er sykepleier og fortsatt i jobb. Men er bare 21 uker på vei, da. Gåingen synes jeg bare er deilig! Mye verre å sitte på rumpa hele dagen, bedre å bevege på seg- så lenge det blir i ditt tempo:) Og ikke løft for tungt, og ikke vent for lenge før du spiser osv, så går sikkert praksisen helt fint! Er vel ikke så mye gåing i føde/barsel praksisen så vidt jeg husker, så du kan sikkert styre litt selv, og bevege deg rundt som du syns er behagelig:) Lykke til i morsom praksis!!

Skrevet

Takk for det. Gleder meg veldig, selv om det nok blir litt rart å være på spesialenheten og se mange fødsler før jeg skal føde 1mann selv. Men blir nok veldig spennende og lærerrikt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...