Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 23. mai 2008 #26 Skrevet 23. mai 2008 Hei Har en jente på 2 år. Forlovet - gifter oss til høsten Bor i Oslo Velkommen
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #28 Skrevet 23. mai 2008 Ja, jeg er vel i grunn en veldig snill datttter:) Nå er det foreldrene mine som ikke vil at jeg skal flytte da og jeg sløver så absolutt ikke bare rundt her hjemme. Har nok ikke vokst opp helt enda, og baby var ikke planlagt:) (JAAA; jeg skjønner konsekvensene av sex!!!)
soleie med fanten:) Skrevet 23. mai 2008 #30 Skrevet 23. mai 2008 ironisk distanse: Hvorfor tror du ikke hun er ny da?? og hvis ikke hvem tror du hun er da?? lurer felt, hehe:)
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #31 Skrevet 23. mai 2008 Ikke den første lille elefanten fra bim/dib- og mye bråk (og løgn var det vel) med den forrige. Typisk adferd for slike er å ganske raskt få folk til å komme med ganske intime betroelser av enten seksuell eller kroppslig karakter...du så kanskje den andre tråden vår nye med-dib'er startet?
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #32 Skrevet 23. mai 2008 Velkommen hit:)Jeg er fra Trondheim og er ikke så veldig aktiv her inne.Er gift og har 2 gutter på 3 og 6:)
EnLillaElefant m/BabyElefant Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #33 Skrevet 23. mai 2008 Ironisk Distanse; Hehe, morsomt med sånne negative mennesker på et nettsted som dette. Finnes vel alltid noen av dem Men, men.. Hva du mener og tror om meg er likegydlig for meg. Jeg velger nå da å tro at det finnes andre - langt mer oppegående damer her enn deg som jeg kan snakke med. Hva som har skjedd og ikke skjedd her og på BIM tidligere er ikke noe du kan klandre meg for, Ironisk Distanse. Smil, så smiler verden til deg!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. mai 2008 #36 Skrevet 23. mai 2008 Hei. Velkommen. Jeg er 27 år og har en sønn som heter William som er 13 mnd. Bor i Oslo med samboer.
EnLillaElefant m/BabyElefant Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #37 Skrevet 23. mai 2008 Ironisk Distanse, hehe, tenk at du faktisk bryr deg om jeg er en falsk person eller ikke? Lever du kanskje ikke litt langt inn i dib-bobla da..? Så lenge jeg ikke har vært ekkel mot deg eller noen andre, så ikke heng deg opp i hva jeg sier. Jeg er meg, uansett hva du sier. Og din tvil er ikke min sorg akkurat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå