Mamma`75 Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jeg hadde mens tirsdag 13 mai. Mener at jeg har eggløsning på dag 16. Så, tenkte at det ikke var farlig i går kveld. Men.........tvilen kom nå. Er på dag 11 i syklusen. Kan spermen leve helt til dag 16. er eggløsningen presis hver mnd? Er veldig presis med mens hver mnd. og blir lett gravid( 1 forsøk ) Noen som vet dette? Setter veldig pris på svar. Jeg er gift og har tre barn. Føler oss ganske ferdig med barn.... I så fall er d størst sjanse for at d evt. blir jente?
Kjærlighet <3 Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Mener dem sier at spermen kan leve opp til en uke om forholdene ligger til rette for det, så ja jeg mener det kan være en sjanse for at du er gravid.. Det sies vel også at jente spermen er den som generelt sett overlever lengst... Men det blir vel veldig individuelt vil jeg tro:-)
Makko med to små gutter Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Ja det er mulig :-) Jeg har normalt el. mellom dag 11-12 med en stabil 28dagers syklus. Spermiene kan også leve opptil en uke inne i deg. -Vil dere ikke ha flere barn bør dere sikre dere på andre måter enn ved sikre perioder! Sterilisering f.eks.?
Mamma`75 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 Ja,ja. Hvis det er tilfelle så beholder vi selvfølgelig barnet. Har aldri brukt prevensjon sammen( vært sammen snart 10 år) Blitt gravid når vi ønsket d. Da på dag 14-17. Men d er helt sikkert sistemann elller dame..... Har en gutt og to jenter. Da er d vel mest sjanse for enda en jente.......Koselig d. Får nok sikre oss fremover.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå