Anette og lille Olliver <3 Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Kan noen fortelle meg hva Barry Hyde har gjort? Sånn jeg forstår har han drept noen, men hvem? Kult om noen vet.. hehe.. rart å hekta man kan bli på sånne serier. =)
brooklyn Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 han drepte mammaen til Kim for 18 år siden (hun holdt på å drepe KIm, drukne han i badekaret), og så drepte han Josh da Josh truet med å fortelle alle at Kim visste om drapet på moren sin.
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Oi wow! Kult da! hehe=) gått glipp av mye her ser jeg.. Passe att han drepte josh da! =) Kul fyr.. Hehehe=) tusen takk.. Da slipper jeg sitte og lure på det lenger.. =)
brooklyn Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Anytime:)) Fødselspermisjon der man VENTER på å føde er kjedelige saker:))
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Mammaen til Kim fikk vel depresjoner eller noe, hun drepte broren til Kim. Så en dag, kom Barry tidlig hjem fra jobb og avverget at hun også drepte Kim. Barry drepte dermed mora til Kim. Så drepte han i tillegg nå Josh West. Han var på kontoret for å snakke om planene Josh hadde for Project 56. De innebar at nesten hele skolen skulle bli borte. Barry prøvde å få han til å skjerpe seg, til å innse at mange elever ville bli skadelidende. Josh svarte med at han ikke brydde seg om innbyggerne i Summer Bay. Barry var på vei til å gå etter litt mer snakk, men så sa Josh at han visste om dette med moren til Kim. Barry sa at det var på tide at han ble tatt uansett, hvis Josh gikk til politiet med det. Josh sa videre at ikke bare han ville bli tatt i fengsel, men også Kim fordi Kim visste om det (dette ble fortalt for mange mnd/kanskje et år eller noe også..) siden til Kim. Kim valgte å ikke gå til purken, men det tok tid før han valgte å ikke gjøre det..) Barry ble sint, prøvde å ta dokumentene fra han (som Josh tidligere hadde stjålet fra søsteren til Alf, husker ikke navnet hennes. ). Josh grep etter en pistol. Basketaket førte til at pistolen ble avfyrt. Og Josh døde.
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2008 Vet! Så nær, men allikevel så fjern.. Masse medfølelse herfra! Gikk selv 18 dager over termin, så vet hva det vil si og vente ja... Får håpe nurket snart er på vei da! =) Masse lykke til fra meg=)
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2008 takk for updaten!=) Er ikke alltid man har tid til tv med en liten pjokk på 2 mnd.. Og iallefall ikke nå som det er så deilig vårvær.. Men virker som om jeg har gått glipp av en hel del før det gitt.. Så takk=)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Nei, dt er ikke det. ) hehe Bare spør om det er noe, jeg har sett på h&a i flere år, er medlem på flere forskjellige grupper og vet en god del. Dette er favorittprogrammet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå