Ronja&Odin Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 snakket med venninna mi som er i syden nå, hun var så lei seg fordi sønnen er igjen hos mammaen hennes... på den uka hu er borte har han begynt og si hei=o) og hun syns det var så trist sia hu skal være borte ei uke til og er "redd" han skal si flere ord:p han er 6 mnd... trodde ikke de begynte med ord før de var 7-8 mnd minst jeg:p
Gjest mphs Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Noen er veldig tidlig ute, men tror det vanligste er mellom 7-12 mnd
MathildeC Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Jenta mi er 10 mnd og jeg synes det er nå i det siste at jeg kjenner igjen ord, men vet ikke om det er helt tilfeldig... det er bare slike ting som "hei", "oj", "uff", "mamma", og kanskje "der".. det er uansett gøy at hun uttrykker seg mer, er mye lettere å lese henne nå enn før ja!!
kokkelimonke Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Oi, da må gutten min ligge langt bak skjema. Han er straks 8 mnd'er og det er ikke ett eneste ord som kommer ut av munnen på han :-) Eneste lydene jeg kan høre er "bwahbwahbwah" og "mehmeh" og flere varianter av smattelyder. Men, som man hører gang på gang, alle mini'ene er forskjellige :-) Må si jeg gleder meg til jeg hører hans første ord!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå