Gå til innhold

Bodyer fra Exit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke de fryktelig trange? Tettsittende altså?

Gutten vår på 3mnd er 64,5 cm, men til og med bodyer i 68 er trange og ekle å få på.

Synd, for de har så mye fint:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen av bodyene er d ja.mens name it bodyene er ganske tøyelige:) bruker¨å kjøpe større str jeg..

Skrevet

Jeg synes Name It bodyene er ganske trange og litt vanskelige å få på jeg.... selv om lillegutt har en veldig smal kropp og ett lite hode. Men de har veldig mye fint, så bruker de for det:-)

Skrevet

Må opp minst en str vi også!

Lange og trange.

Liker ikke tøyet fra Exit lenger. Det ser så kjapt slitt ut. Tm tøyet fra andre dårlige kjeder som feks H&M holder seg mye lengre enn de.

Har erfaring fra eldre barn i tillegg til baby. Er ikke mye babytøy som virkelig rekker å bli slitt.....

Skrevet

Så rart, jeg har mye klær derfra både til jenta på 4 mnd og gutten på snart 3 år. Han har hatt mye klær derfra de siste 2 årene. Ikke blir det slitt og synes det holder seg bra. Kan kanskje være enig i at bodyene er litt smale, men det er gutten vår også så det har ikke vært noe problem. Jenta er ei lita bolle foreløpig, men bodyene passer allikevel.

Synes Name It er kjempefine og holdbare klær jeg, min favoritt.. :o)

Skrevet

Jeg liker de bodyene veldig godt til min lange og tynne sønn:-) Har hatt et par som har vært trange i hodet, men det har svigermor ordnet med symaskinen. Passet på å si fra til butikken også, sånn at hvis mange sier fra, så kan de gjøre noe med det.

Skrevet

Jeg syns de er kjempeålreite.

Litt stilig med tight fit:)

Skrevet

Jeg kjøper bare bodyer i 100% bomull. De som er veldig trange fra exit har 5% elastin(eller noe sånn).

Min klump kan jeg ikke brekke inn i dem nei, men tøffe er de.

Men de andre bodyene i ren bomull er mer tøyelige og kjempegode!

Men jeg har lurt på en ting ang exit og name it- regner dere det som merkeklær egentlig?

Synes det er veldig billig og heller ikke at kvaliteten på alt er så bra...

Skrevet

Hmm, har ikke tenkt over at det er elastan i de som er trange...

Det skal jeg huske på å sjekke neste gang jeg er der:-)

Mye tøffe klær der ja, og kvaliteten er ok synes jeg.

Tenker ikke på disse klærne som merkeklær nei...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...