Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en forpult dårlig dag. Jeg er fukkings premenstruell og hater hater hater!!!!!!!

Jævla eksamen

Jævla bok

Jævla skitten leilighet

Jævla mann

Jævla bråk

Jævla faen i helvete

Jævla flytting

Jævla oppussingsobjekt

Jævla dårlig råd

Jævla kropp

jævla bursdag

Jævla familie

Jævla venner

Jævla kløe

Jævla 60w lyspære

Jævla lekasje

Jævla kan aldri plukke opp etter seg

Jævla sytefaen

Jævla hodepine

Jævla styggt hår

Jævla strekkmerker

Jævla bleik hud

Jævla mas

Jævla fitte faen helvete

Jæva jævla jævla ALT

Jeg er så sur og irritabel at jeg bokstaveligtalt sitter her og rister.

Alt og alle kan brenne i helvete!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen fortelle meg hvorfor det ser forpult strøkent ut her når jeg er her alene eller bare sammen med barnet, og hvorfor det sr ut som et bomba horehus når mannen min er her?

Kan noen fortelle meg hvorfor jeg vasket hele leiligheten hver forpult dag da jeg hadde permisjon, men nå som mannen har perm og jeg ikke, så er det fortsatt jeg som vasker?

"Ja, men jeg kan godt vaske og rydde jeg. DU må bare fortelle meg hva jeg skal gjøre" Kan noen fortelle meg hvorfor det er så forpult vanskelig å se at det er smuler utover hele gulvet, at alle barnets ytterklær ligger i en haug på gulvet. Att der ligger tretten ton med skittenvask klar. At badet er fylt opp av bæsjebleier. At det ligger ark, søppel rot og faen overalt. Kan noen fortelle meg hvorfor i helvete det skal være så vanskelig å forstå at jeg ikke trivs med å leve i en søppelfylling?

Og for i helvete, at selv om jeg befinner meg i leiligheter nå jeg "jobber" så er jeg like utilgjengelig som han er når han er på jobb. Det funer ikke heletiden "skal bare" Skal bare på butikken en tur, skal bare ned i byen en tur, skal bare ditt skal bare datt. DET FUNKER IKKE!!! Jeg får ikke gjort noe når det er sånn. Når jeg var hjemme i perm. og han på jobb måtte jeg pokker meg lære meg at jeg hadde et barn her og alle "skal bare" måtte plalegges nøye!

Skrevet

Og nå blir det selvsagt til at jeg bruker hele resten av dagen og kvelden på å vaske denne forpulte leiligheten i stedet for å lese, fordi jeg forpult ikke greier å konsentrere meg når det ser ut som en forpult svinesti her!

Skrevet

"Jemn det er da såååå koselig å være ute i permisjon, ikke slitsomt i det heletatt, kan ikke skjønne hvorfor du syns det" Klart det er føkkings koselig nårman bare leker og har det gøy hele dagen, og bare overleverer barnet til meg s snart man skal noe..

"Jamen, å studere kan ikke samenlignes med å jobbe. Å jobbe er da mye mer fysisk slitsomt og mer tidkrevende" Mulig de, på en jevn student-dag. Men to dager før eksamen er å studere for pokker ikke mindre tidkrevende eller slitsomt en en jobb. Tvert om!

Skrevet

Hehehehehehehe.. Det er IKKE meningen å le av deg altså, men jeg MÅ jo bare!! Ler så tårene triller. Men jeg er heeeelt enig med deg altså.

Lykke, lykke til på eksamen:)

Skrevet

Uffda.. Jeg bare føler med deg.. Pms er kjipt. Pms + eksamen er gørrkjipt. Pms, eksamen + alt man vet man skal rekke over etterpå er også dritagørrkjipt.

La alt ligge, pust med magen evt gå deg en tur.

Lykke til. :-)

Skrevet

LITT bedre nå. Har vaska (den forpulte) leilighteten, kanskje ikke tidenes grundigst vask, men bra nok til at jeg ihvertfall kan late som om den er ren. Og konsentrere meg om den (forpulte) eksamenen.

Og mannen er i det store og hele ikke sååå ille. Vi har bare litt forskjellige meninger om betegnelsen av normal leilighet vs. søppeldynge:p

Skrevet

Tror ikke det er et heeelt ukjent tema for de fleste som lever sammen.. ;-)

Skrevet

Vet du hva, det er bare nedverdigende FOR MEG om jeg skulle gjøre det der. Jeg er faan ikke mora hans og det er lov å ta inn på noen kanaler uten å få det med dråpeteller samt da føle at man kan KJEFTE fordi den en bor sammen med tillater seg å påpeke at det finnes et minstemål for reint, et minstemål for ryddig og et minstemål for normal voksen oppførsel. Jeg ble da heller ikke LÆRT av mora mi eller noen andre hvordan et hus fungerer - men jeg levde i mine foreldres hus i atten år, det bør være tid nok for de fleste.

Skrevet

Det er ikke utførelsen av arbeid som er problemet, for når han gjør noe er han sjit nøye, mye mer nøye en meg. Det er bare at vi har forskjellig oppfattning av hvor ofte ting behøves å gjøre.

Og jeg er nok litt på den andre siden igjen. Jeg vil helst ha det srøkent til enhver tid og får fulstendig fnatt av en smule på gulvet eller at det ligger noe rot på bordet. Men det er liksom min greie, det skal ikke gå utover han at jeg har såpass støv på hjernen som jeg har. Når det er han som styrer showet så må han nesten få gjøre som han vil. MEN jeg synns jeg kan fovente en viss normal hus-hygiene. Når babyen som kryper rundt på gulvet kan spise seg mett av alt som ligger rundt omkring, så er det ikke bra nok!

Hans hovedargument er at "det skal da se ut som det bor folk her." Og det er forsåvidt greit det. Men FOLK ikke GRISER..

Skrevet

hehe *ler meg ihjel*:):) er no skjønn er du. hihi

Skrevet

sååå godt og se jeg ikke er alene om all dritten :)

Skrevet

MED ANDRE ORD EN HELT VANLIG DAG!!!

Skrevet

Huff, er det en vanlig dag syns jeg synd på deg. Jeg er bare glad jeg ikke eier skytevåpen på sånne dager:p

Skrevet

Les på blindern. Kom deg ut hjemmefra!!!!!!!!!!!

Skrevet

Huff, nei. Jeg får noia av lesesaler, får ikke gjort noe. Men er klart til eksamen nå. Bring it on! Jeg vil bli ferdi.

Skrevet

Jeg har min første skoleeksamen i morgen, og jeg er i det minste nydusjet:) haha

Jeg har også alltid fått noia av lesesaler tidligere, men fordi jeg ikke får gjort noe hjemme har jeg blitt pokka nødt til å venne meg til dem og nå leser jeg mye bedre der. Cluet er å finne seg en skikkelig upopulær lesesal til å begynne med. Nå i det siste har jeg faktisk lest best på ub.

I går skjedde det faktisk noe som gjorde at jeg plutselig forstod IPØ=) O'lykke. Jeg visste jeg hadde det i meg!! Nå er det bare litt smålesing og pugg igjen og jeg kan være glad for at jeg faktisk sitter igjen med noe etter alle de timene jeg har lest og lest uten å fatte hva det har handlet om.

Skrevet

Hva er IPØ?

Jeg føler jeg har rimelig god kontroll på pensum, samtidig så er pensum så stort og omfattende at det nermest er umulig å ha ovesikt over ALT (grammatikk) Men det jeg ikke kan til nå tror jeg ikke at jeg kommer til å lære meg i løpet av en dag heller. Så jeg har tenkt å ta det helt med ro i dag, minimalt med lesing, og bare kos med bursdagsbarnet. Jeg får nok ingen A, men er jeg heldig med oppgaven greier jeg kanskje en B. Og er i alle tilfelle kjempefornøyd med en C.

Jeg er usannsynlig trøtt. Jeg sto opp tidlig i dag klokka 11, hehe (Men jeg satt oppe og leste til klokka 6 i dag tidlig da) Sånn at jeg muligens får sove litt i natt. Det blir den aller første eksamenen jeg noengang tar i mitt liv, hvor jeg har sovet natten før. Jeg bruker vanligvis og døgne natten før og lese. Er spent på hvordan det skal bli å ta eksamen med uthvilt hjerne:p

Skrevet

Ehhh, jeg sjekket hvor jeg skulle ha eksamenene mine. Og ene skal være på Hasle Tennissenter. Wtf? Hvor er det da? Jævlig glad for at jeg sjekket nå, i stedet for kvelden før. For dette tennissenteret tror jeg nesten at jeg må besøke på forhånd, så jeg vet hvor jeg skal. Litt surt å gå seg vill på eksamensdagen lizzm...

Skrevet

Jeg er alene hjemme helt til tirsdag jeg, så jeg kan være manisk og eksamensgal hele natten om jeg vil... *hjelpes*

Jeg satser på c jeg også, jeg må bare innse at for å få bedre karakter enn det må det gå opp et lys litt tidligere enn to dager før eksamen.

IPØ er forøvrig internasjonal politisk økonomi. yeahyeahyeah.

Jeg har ikke sjekka hvor eksamen er jeg, kanskje jeg burde gjøre det slik at jeg ikke får noen sånne overaskelser før jeg slenger meg på bussen i morgen tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...