Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg tenkte på hvordan vi skulle få plass til alt mulig rart til babyen, og hadde egentlig tenkt på stellekommode... Men kan ikke se hvordan vi skal få plassert den! Det mest praktiske for oss hadde vært å legge en stellematte oppå vaskemaskinen, men da får vi ikke plass til den tørketrommelen vi har tenkt at vi må ha - nå som det blir så utrolig mye vask med babyen...

Er det noen andre her som har klart seg fint uten tørketrommel?

Har termin i juli, så tenker uansett at vi har mulighet til å vente med tørketrommel til sen høst (når klærne begynner å ta litt lenger tid for å tørke) og se det an da... Men kunne gjerne trengt tips fra dere med erfaring!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vi ventet vår førstefødte hadde ikke vi tørkerommel og det gikk kjempefint (fikk juni baby).Så dere kan faktisk klare dere fint uten, er nå min erfaring. Den gang hadde vi så lite bad at vi ikke fikk plass til et stellebord heller, men vi brukte en stellemadrass oppå feks. spisebordet eller et annet egnet sted. det gikk kjempefint det også, men man er jo ekstra hygienisk i slike tilfeller da...:-)

Skrevet

Hadde ikke tørketrommel før nr 2 var over året vi. Gikk helt greit, tenkte ikke på at vi burde ha hatt det. Nå som vi har vent oss til det så skjønner jeg jo ikke hvordan jeg skulle klart meg uten, men slik er det vel alltids med ting man blir vant til :)

Skrevet

Eller så kan man kjøpe kombinert vask/tørk :-)

Vi har en fra Candy, kostet 4499,- og den fungerer veldig fint :-)

Skrevet

Vi her ikke tørketrommel og kommer nok ikke til å skaffe oss det heller.

Vasken går her nå minst annen hver dag pga alle barneklærne og barnetingene som må vaskes. Det er ikke noe problem. Men vel og merke at vi bor stort nok og da har god plass til å henge opp tøyet.

Skrevet

Jeg hadde aldri klart meg uten tørketrommel. Ble sinnsyk av å se alt tøyet som hang fremme til tørk til enhver tid :o)

Skrevet

Vi solgte nettopp tørketrommelen!Bruker den sjelden, men det kan forandre seg mener mange etter mann får barn. Men i vårt tilfellet tok den for stor plass, og liker ikke kvaliteten på de maskinen som har vask og tørk i ett. Samtidig får du trøste deg med at tøyet ikke blir så fort stygt å ødelagt, og at du sparer miljøet og ikke minst lommeboken for strømpriser;)

Skrevet

Vi har klart oss fint uten tørketrommel.

Har to barn alder 4 og 6 år, og venter nummer tre.

Regner med å klare oss fremover uten trommel også.

Nå skal det sies at vi har god plass til å henge opp klær.

Bruker tre tørkestativer.

Skrevet

har heller ikke tørketrommel, like ikke å tørke klærn på den... lar dem hege ute så får dem go frisk luft:) å bevare klærn lengre!

Gjest MariRari
Skrevet

Vi har ikke tørketrommel og venter nr to nå. Har ikke tenkt å skaffe oss det heller. Da jeg ventet førstemann stresset jeg sinnsykt med alt jeg trodde jeg måtte ha. Lå våken om natten og tenkte på all verdens løsninger med stellekommode på hjul og greier. Heldigvis kom jeg over det og kjøpte ingenting. Vi har altså ingen tørketrommel (tenk litt ekstra på at det er noe av de verste du kan skaffe deg for miljøet sin del), ingen stellebord (bruker matte på vaskemaskinen) og heller ingen vippestol. Men det siste tror jeg kanskje vi kjøper denne gangen.

Vi hadde ikke bil engang før han ble halvannet år... Nå tror dere vel vi er helt gale her:)

Skrevet

Vi har heller ikke tørketrommel. Har unger på 8 og 4 år, og venter nr 3 nå. Kommer nok ikke til å skaffe oss det heller. Går helt fint uten!!! Har 2 tørkestativ på loftet, så det er ikke noe problem. Har savnet det av og til om vinteren når det har vært mye vått yttertøy, men kommer ikke til å skaffe oss det av den grunn!

Er nok bare en vanesak dette med tørketrommel :P

Skrevet

Vi har heller ikke tørketrommel. Vi er 2 voksne, en 17-åring og en 2 åring, og venter baby i sommer. Vi har et godt tørkerom i kjelleren, og der har vi 2 stativer + et sånt som henger i taket som du senker ned. Det er helt genialt dersom dere har liten plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...