Gå til innhold

Ultralyd idag og jeg er i lykkeruuus=)=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig var d vår tur til å ta UL, og d må jeg si var en helt fantastisk opplevelse!! Svever fortsatt på rosa skyer! Alt var helt fint og normalt, og kjønnet var d ikke noe tvil om; d er en liten jente der inne!!! Og jeg som fra dag 1 har vært 110% sikker på gutt..hehe..så feil kan den kvinnelige intuisjonen min altså ta;)

Utrolig gøy m jente da, har liksom ønsket meg en datter siden jeg var liten, sånn innerst inne...må nok innrømme d ja;) Også lå hun helt perfekt til i profil, så fikk tatt en masse bra bilder! Fikk m 7 bilder hjem helt gratis, og hun jordmora var kjempeflink og forklarte alt nøye. Fikk se nyrene, de fire hjertekamrene, hjernehalvdelene, urinblæra, magesekk osv osv..helt utrolig at d går an egentlig!

Terminen ble flytta to dager tilbake; til 26.okt, akkurat d jeg selv trodde utifra EL-smertene mine, hehe, så fastlegen tok feil der gitt! Og vesla vår lå helt rolig og slappa av, og kooste seg m å drikke fostervann, gapte opp og igjen, hihi=) Lille søtnos!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så artig:-) Det er noe eget å få se den lille på ultralyd! Er helt fantastsik at det spirer og gror så fint inne i magene våre! :-)

Gratulere med jente!

Skrevet

Tusen takk, er så glaaad!!

Skrevet

Gratulerer så veldigt mye:) Så hyggelig å lese at alt er bra. Så koselig at vi begge venter jente da med bare 4 dager i forskjell på termin.. Jeg skal ta planlagt k.snitt da, så jeg "jukser" jo litt der. Slipper å gå termin iallefall..

Hørtes ut som du såg det hele litt bedre enn meg. Følte ikke det var så godt bilde der jeg var. Såg jo veldig tydelig profil, hode. hender og fingrer. knær,albuer, og ben. Lå og viftet hele tiden med ben og armer. Men bildene vi fikk med hjem er ikke gode. Var vanskelig og tyde noe fra de.

Men de to som var med var veldig hyggelige. Forklarte en masse. Og gjorde sitt for å finne kjønnet.. Så var en flott opplevelse, og jeg er så glad idag. Men får litt lyst og bestille privat UL og se alt kanskje en del tydeligere og i 3D?

Skrevet

Så bra!!! :)

Da møtes vi kanskje på føden vi da!! :)

Husker du hva jordmor het?? Klarer ikke komme på hva hun het hun vi hadde..

Ble pappaen rørt av å se eller??

Hadde tårer i øynene begge to vi..

Men angrer fortsatt på at jeg ikke sa "er du sikker" da hun sa det var en liten jente..

Skrevet

Ja, er jo meget mulig at vi treffes på føden:) når fikk du termin? Husker ikke jeg heller hva hun jordmora het, var helt i tåka/ lykkerus der inne, så fikk ikke m meg hva hun het, og glemte helt å stille alle de spørsmålene jeg hadde tenkt...hehe..helt i ørska flere timer etterpå også, lettere distre..like greit at jeg ikke dro tilbake på jobb igjen etterpå tror jeg;)

Jordmora virka helt sikker på kjønnet, for hun sa m en gang at "her ser vi kjønnet", og jeg spurte gutt? (syntes nemlig jeg så en pung, heh), og da sa hun nei...og spurte henne faktisk om hun var sikker på jente, for jeg ble så sinnsykt overraska, og da svarte hun ja, at hun var så sikker som man kan få blitt..Prøvde å forklare meg hvordan man tydelig kunne se kjønnsleppene sånn og sånn, men d skjønte jeg ikke mye av..

Men ja, d var kjemperørende å se lille nurket, som hadde blitt så stor siden sist vi så henne (uke 8)- helt utrolig!! Og min kjære var også helt betatt, satt der ved siden av meg m stooore øyne og fulgte nesten litt andektig m på d hele.. Da vi kom ut, tok vi oss en aldri så liten seiersdans på parkeringsplassen, hehe=)

Skrevet

Åååå.. Så koselig!! Jeg har så lyst å dra på UL igjen jeg.. :)

Jeg fikk termin 20 Oktober.

Hmm... Jeg synes også det så ut som en pung, men jordmor sa det var kjønnslepper!! Men da stoler jeg litt mer på det siden det var samme med deg..

Hvor er det du bor forresten?

Skrevet

jess, samme her, kunne vært greit m en UL i uka eller no, ble jo helt forelska i lille knøttet, og har jo bare lyst til å se mer=) men men, får vel smøre meg m tålmodighet til oktober tenker jeg..

Ja, tror du kan være helt trygg på at d er en jente når de sier d såpass klart, og at de kan se kjønnsleppene! Hun jeg hadde var 50 + tror jeg, og har jo tross alt ganske lang fartstid i bransjen!

Jeg bor i Oslo, du da?

Skrevet

Åhhh gratulerer så masse med prinsessa :o) Heldigen altså, som fikk så klar beskjed om at det var ei lita jente :o) Mitt lille knøtt ville ikke vise seg frem, hehe.... men skal tilbake på mandag så da krysser jeg fingrene :o)

Skrevet

Så herlig da:) Gratulerer med lille jenta! Håper på å se gutten min litt bedre på mandag jeg. Var ikke lett å få se profilen sist, så håper på noen gode bilder.

Klem

Skrevet

Tusen takk, jenter! Dere får ha lykke til på mandag da, håper dere får se litt mer da! Man vil jo helst få sett mest mulig av lille nurket sitt, siden d jo er så mange mnd til man får se babyen neste gang...

Hehe, jordmora sa forresten at lille jenta hadde et pent ansikt og lange fine bein, men d sier hun vel kanskje til alle=) Morsomt uansett, for fikk et veldig godt inntrykk av ansiktstrekkene hennes da jordmora sveipa over ansiktet hennes, fra panne til hals- d var fantastisk flott å se! De kan virkelig sakene sine på Riksen altså!

Skrevet

...og jeg hadde visst morkaka foran, så d forklarer hvorfor jeg enda ikke har kjent skikkelige spark/ dult, men bare svak romstering...

Skrevet

nickeline80 & nickeliten08 , er du her?

Skrevet

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...