Gå til innhold

Symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet med pillen i april, og har egentlig ikke begynt å PRØVE enda..men tar det litt med ro i begynnelsen. Men jeg synes kroppen oppfører seg så rart. Jeg er konstant stinn i magen, brystvortene mine er såre og har vondt på venstre side under ribbenskanten og vondt i magen(men det er for så vidt ikkeno nytt da jeg er plaget md det). Vet det egentlig er altfor tidlig til å være gravid..men tenker jo tanken..Noen som har noen lignende erfaringer? Er vel mest sannsynlig bare en reaksjon på p-pilleslutt? - har gått non-stop i elleve år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:-)

Jeg har vært stin i magen i noen dager jeg også...prompet og rapet mye. Ikke hatt vondt i brystene, men vært veldig sulten. Skal vel egentlig ikke ha noe TR før til mandag eller noe, men jeg måtte teste meg i dag. Den var så posetiv. Gravid står det. Ikke mulig. Mitt 3 barn:-) Så det kan hende du er gravid. det hadde jo vært kjempe gøy:-)

Masse lykke til da og gi svar om tr ikke kommer.

klem

Skrevet

Ojda..:) blir litt forhåpningsfull må jeg innrømme..Men vet jo at det egentlig er for tidlig til å være sant. Men skal si fra :) Ha en fin uke!

Skrevet

Jeg vil ikke ta fra deg forhåpningene, men jeg har også hatt det sånn siden jeg sluttet på p-pillene i mars. Tanta kommer desverre som bestillt hver måned:(

Skrevet

Jeg har også akkurat sluttet på pillen (siste pille var 16 mai!) og prøver så godt jeg kan å tenke at dette skal ta tid. Vi bare koser oss med hverandre og ser hva som skjer. Men vanskelig å fortelle hodet at det ikke skal lete overalt etter symptomer :P

Masse lykke til Bjølsen!

• 2 uker senere...
Skrevet

Var ikke gravid, ble ikke så veldig overrasket :) Men det er ok, stresser ikke ennå. Er skikkelig rart det her, for nå håper jeg at det går denne måneden da..blir nesten som å vente på telefon fra lotto på Hamar på lørdagskveldene. :D

Skrevet

Mamma i 2009 : jeg sluttet på pillen 17 mai, så da vi jo nesten sluttet likt :) når venter du IKM? synes det er så vanskelig å vite, har vært vant til at pillene styrer det hele :)

Skrevet

Er kjempespennende. :) Vi koser oss masse, men blir jo litt tullete - for man tenker jo gravid-tanken mer enn amn kanskje vil :)

Lykke til til deg også.

Skrevet

Om syklusen min er lik som når jeg gikk på pillen har jeg IKM førstkommende mandag eller tirsdag (16 eller 17 juni). Føler meg helt paranoid med tanke på symptomer. Aner ikke om de bare er i hodet mitt eller hva som skjer. Og har ikke lyst å bruke masse penger på å teste nå i helgen hvis jeg får TR på mandag/tirsdag. Får se hva som skjer.. blir jeg utsatt for flere/verre symptomer kommer jeg nok til å teste fredag eller lørdag :P

Skrevet

det er noe sånt jeg har også tror jeg :) tenkte jeg skulle vente med å teste til søn/man, men spørrs vell om jeg klarer å vente så lenge :) føler på meg at jeg har mange symptomer, men de kan jo bare sitte i hodet også :) hadde vært veldig stas da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...