Gå til innhold

Forlater dere ikke på en stund!!Langt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig klaffet det! Er så utrolig glad, men på samme tid veldig trist! Trist fordi jeg ikke helt klarer å glede meg slik jeg gjerne ville gjort! Men klarer det ikke helt, går på tå hev..og er så redd for å miste igjen!

Jeg er 4+1 i dag skulle hatt ikm 21 mai, men jeg viste lenge før jeg testet at jeg var gravid, var liksom anderledels + jeg hadde feste blødning! Testet 2 dager før ikm, og den var positiv gitt! Testet også dagen etter bare for å være sikker med en cb, og jepp:)Har fått termin 31 januar!!!!

Hvis alt går vel denne ganga så gleder jeg meg til kvalmen og ømme pupper kommer!! Var aldri kvalm med datteren min, men håper jeg blir det denne gangen slik at jeg skikkelig vet jeg er gravid. Helt rart å håpe det, men det gjør jeg.. kanskje noen skjønner..hehe.

Jeg har prøvd siden vår datter var 6 mnd, og hun er nå 15 mnd, og i mellom der har jeg mistet to ganger! Jeg vil bare ønske alle som har mistet ,prøvd lenge og alle andre, masse lykke til, og plutselig står dere også der med positiv test i hånden!

Vil ikke komme med noe tips, men jeg kan jo dele med dere det jeg tror har funket for meg, hvis noen vil lese. Etter samleie, har jeg ligget med beina høyt oppetter veggen i et kvarter/halv time, ikke kødd ei gang. Det gjore jeg også da vi prøvde å få vår datter, så jeg har tro på at det var det som måtte til!! Jeg har også blitt spådd gravid april/mai så hadde troen på det, rart med det,men vil man noe, så tror man på alt:)

Nei huff nå ser jeg at "skravla" mi går i ett, det var uasett litt om meg!Masse lykke til!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye suzy!!!! =) Din heldiggris!!

Og denne gangen går det godt! ;)

Skrevet

Gratulerer =)! Ikke bekymre deg så fælt, og tenk på at etter passerte fem uker er det visst mer enn 89% sjans for at det skal gå bra. Det er _gode_ sjanser det =)!

Skrevet

Takk for optimistiske tanker:)

Prøver å slappe av,ikke lett men..

Skal til legen på mandag, og har fått ul i uke 7! Noen av dere som vet hvordan der er med å fly tidlig i svangerskapet? Skal i 80 årskalas i morgen i Trøndelag!Trykk?? Skal også ut å fly neste uke, da skal vi til Island med jobb?!?!

Tvinner hendene for dere også! oG takk igjen:) Har begynt å glede meg litt!

Skrevet

Gratulerer!!! Håper spiren din klorer seg fast nå :)

Skrevet

Heia så at du og testet positivt 19 mai, det gjore jeg også! Men du hadde kanskje ventet på tr ei stund allerede da?? Eller får vi ca lik termin?? foreløpig har jeg termin 31 januar:)

Skrevet

Gratulerer så mye. Håper spiren finner seg godt til rette i magen din :-) Skal prøve å være mer tålmodig med å ligge med beina opp denne gangen, kanskje det hjelper hos oss også :-)

Skrevet

Gratulerer!! krysser fingrene for at alt går bra:)

Håper håper at det er noe i magen her og...tr skulle kommet i går..ikke noe enda...men har ikke rukket innom apoteket!!! pfff..så her sitter jeg med sommerfugler i magen*fnis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...