Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dattera mi har virket fin og frisk i hele dag, vi har vært på kjøpesenter i dag, og når vi kom hjem var hun kjempe grinete... hun er blitt kjempe snørrete, når hun gråter drar hun in masse snør, og gråter igjen enda mer:\ blir kjempe fortvilet.. redd hun kan få bihule betennelse eller noe? sitter og venter på at sambo skal komme hjem fra jobb.. ca en time til! ville dere dratt på legevakta eller sett det an?? kan jo gi henne saltvanns spray???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun feber? Jeg hadde ikke tatt kontakt med lege med mindre hun har høy feber og allmenntilstanden er dårlig. Snørr er helt normalt. Kjør på med morsmelk eller saltvann i nesa og se om det hjelper. Evt prøv med sånn nesesuger (men den har jeg aldri fått dreisen på - men vet om flere som sverger til den)

Gi paracet som stikkpille (se vektdosering på pakka) hvis hun har høy feber, hvis det ikke går ned raskt så ta kontakt med legen. Hadde iallfall jeg gjort. Er du ukomfortabel med situasjonen så ring heller legevakta en gang for mye enn en gang for lite.

Skrevet

okay=)

jeg har nesesugeer og paracet så skal prøve det etterpå:) nå sover hun så jeg skal måle feber når hun våkner:o) takk for svar=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...