Gjest Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 er en del plaget av tretthet og er veldig sliten med lite energi osv. var hos legen i dag (av andre grunner enn svangerskap), men ba om å få ta en blodprøve.. de målte prosenten min og fikk beskjed om at jeg hadde bedre blod% nå enn i fjor sommer: 12,4 mot nå 14 som er veldig bra.. jeg spurte henne om det kunne komme av hormoner da ettersom jeg er plaget av tretthet og er så sliten og fordi jeg blir veldig svimmel hvis jeg reiser meg opp for fort, hun mente det (legesekretæren).. er det flere av dere her inn som er plaget av det samme, men som har OK blod%? skal på første svangerskapskontroll neste uke..
Hikken Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 I hele første trimester var jeg mye svimmel og kunne sove 18 timer i døgnet, er visst ganske normalt og blir bedre etter hvert :-)
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 husker jeg var myeee plaget av tretthet forrige gang jeg var gravid, kunne sove heeele døgnet.. slitsomt! men da hadde jeg også noe lav blod%, tror nok det er hormonene som tapper meg for energi og krefter takk for svar
Maya_1 Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Jeg hadde helt fin blodprosent, men hadde likevel sovet 20 timer i døgnet de første månedene om jeg kunne Er visst helt vanlig, og går over etter rundt første trimester. Fikk høre her om dagen at man ble så trøtt og sliten i starten fordi det krevde så mye energi å produsere morkaka..
venter_nr_5_har_født_en_gutt Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 hei. ja jeg sliter også med mye trøtthet og er sliten,og det med hormoner ,ja det merker jeg veeeeldig godt. det er ikke langt mellom gråt og sinne, he he he.er 11 uker nå på mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå